Popular Post

pernah atau tidak ..😔

kau berjalan dan terus berjalan.. dimana ada simpang kau memilih jalan ikut jalan yang hati kau pilih. . dan bila kau jumpa satu lagi simpang, kau terpaksa memilih lagi. tapi tiba di satu tempat, ada satu tembok besar yang menghalang kau untuk terus berjalan. .

ada dua simpang,

satu simpang ada buaya, satu simpang lagia ada harimau. . dimana kau perlu juga memilih ,sedangkan kau tahu.. kalau kau pilih keduanya kau akan mati.

dan kau memilih untuk terus menghadap tembok itu dan tak nak teruskan perjalanan. kau tersungkur , kau menangis depan tembok itu dan tak mampu untuk memilih .

BUNTU. 😔😔

kemana harus kau pilih? ditelan mati emak, diluah mati bapa. 😢

berikan aku pilihan. 😭

aku sudah tidak tahu untuk memilih. semua keadaan menuding ke arah aku. semua hati sedang sakit. semua emosi sedang  membenci aku. aku sudah tiada tempat untuk pergi.

aku penat. dengan keadaan ini.

kenapa aku tidak boleh memilih takdir aku sendiri ?

aku buntu. tak mampu untuk teruskan.

matilah aku disini. 😭

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -