Popular Post

assalamualaikum .. selamat kepagian.. 8.33am.

pagi kan? kan? kan? hahah...

actually nak buat entry ni semalam sebab benda yang lia nak cerita ni semalam punya cerita tapi tak sempat nak taip. hoho. so , taip sekarang je lerrr :D

semalam macam biasa bertapak dekat bilik PERTAMA yang tercinta tu sampai petang. tapi lia bangun lambat so lambat la datang . hahahah. nasib tak kena marah -,-" ni bukti2 kami kerja k. hahahah...




p/s : gambar di atas tu hanya lakonan semata2  , jangan tertipu. hahahahah...

then , petang tu kami minta keluar awal sikit sebab ainun nak main bola. heheh :D ... perancangan awalnye lia nak joging tau... diorang nak main bola. hahah.. so , berjalanlah kami ke TASIK KEJURUTERAAN yang indah nan permai itu.. hehehe :D

konon2 nye nak joging tau , tapi yaya ajak bergambar pulak -,- dah lah lia ni gambar sekali nak berkali2 . :P

photographer hampir2 bertauliah :RATIH WULANDARI@yaya

model : LIA , AINUN , PIJA dan photographer juga. hahaha

oke2 , lets see the pictures ! :D


amboii.. nun nun mengejar bola :P


 nampak comel pulak lia . hahahaha.. pija n lia :D


hai, nama saya ainun ! hahah :D




we are young ! :D




muka ada senyum , tapi kaki banyak sakit -,-"

atlet kononnye ...



sama pulak tinggi ainun dengan tiang tu. hahaha




watchaaa :P

kami memang ratu selfie.hahahahah




lia : yaya , tak sakit ke?
yaya : cuba try jalan sikit...



kami buat ape? kami main game osom ! hahah :D




anak2 mak jemah ! hahah



lia tak reti gaya ni -,-"




gambar sepotong -,-' yaya yang gambar . hahahah


ammaammbooiii. hahha



mana satu kaki lia? :D haahh. yang kuning tu :D



ainun the model of the day :D



kih3x :D


yaya the photographer :D

saya comel , kbai ! :P

sebelum



selepas . haha



saya nak bergayuttttt


nampak tak kesenian photography di situ?


yeahh. 1 2 3 ..


comel tak comel tak? hahh. pendek itu comel.

kbai :P




again.. kesenian photography. hahah


hehehe... ni lia yang amik :D



 heheh :D


kami keselfiann :D


ainun again . the model of the day :D




kami :D



comell oowwhhh :D




hahah :D tak tau nak letak caption ape...



pija zali :D



kaki kami XD




yaya :D



i wanna be free !!! :D




abaikan mulut lia tu -,-"





 oke2 ., dahhh ...

kejap lagi kitaorang g berjimba. pulu bendul ke ape entah nama tempat tu. hahahah ... entah .. tak ingattt. ni gambar ayam yang kami perap semalam :D




  dahhh habisss. kbyee !! :D

tata ~
LIA~


- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -