Popular Post

 
balik UKM makin tembam :3" minggu lalu punya cerita , #KLCC
 

 ini NUR LIANA ATIKAH , kawan satu fakulti.
dia tinggal sama blok dan  satu aras
dengan Lia . hehe. dan itu membuatkan kami semakin rapat :)

assalamualaikum . selamat malam kamu , kamu , kamurang ( korang ) ...
ada sehat semua???


hmm. malam nie nak feeling2 boleh kan? actually yana ajak g bilik dia tapi malas nak gerak sebab penat . baru lepas cuci jemur baju , iron tudung untuk 2 minggu n kemas katil. huhu. siyes penat . :/ huhu.. dan tengah sedih nie. hmmm.

hmmm. hmmm. hmmmmmmmmmmmm :/

Lia rindu EX lia . :'(

EX , awak dimana . ? kenapa awak takde masa saya perlukan awak . kenapa awak tinggalkan saya sorang2 dekat sini? kenapa awak tak kol saya? kenapa awak tak mesej saya ? bukan kah kita masih berkawan? saya nak kol awak , saya nak mesej awak tapi saya takut awak sibuk :'(

EX , awak sorang je yang faham saya . walaupun saya cuma kenal awak dalam masa setahun , tapi itu sudah cukup untuk saya mencintai , menyayangi awak , merindui awak . itu sudah cukup. awak yang dulu buat saya bahagia , tersenyum sepanjang hari .

EX , bila saya ada masalah . awak akan dengar masalah saya , walaupun awak juga penat dengan hal awak . awak setia di samping saya untuk dengar cerita saya yang tak berapa penting . awak akan selalu layan kerenah saya . awak tak pernah bosan . :'(

EX , awak tak pernah biarkan saya sorang2 . awak akan kacau saya bila saya sendiri . awak akan study sama2 dengan saya . setiap pagi awak akan selalu tersenyum dengan saya .  walaupun kelas kita lain , tapi kita tetap pegi kelas sama2 . :'( saya rindu awak sangat2 . :'(

EX , kalau cuti semester . saya mesti akan rindu awak . saya tak sabar nak balik kolej . sebab saya nak jumpa awak . rindu nak bermanja ngan awak . saya rindu nak gelak dengan awak . saya rindu nak tengok awak marah . awak rase ke apa yang saya rasakan sekarang? :'(

EX , saya takkan lupa semua kenangan2 indah kita . walaupun dalam kenangan itu ada pahit . tapi saya tak kisah sebab saya sayang awak . kita pernah menangis bersama . kita pernah rasa sakit , kita pernah rasa putus asa . tapi semua itu mematangkan hidup kita . kan EX ? :'(

EX , saya tak dapat cari pengganti awak . dah setahun lebih kita berpisah . saya tak mampu gantikan awak di hati saya . awak terlalu istimewa untuk saya . :'( Kenapa begitu susah saya nak lupakan awak??? :'(

EX , saya berharap awak baca semua ni . saya buat khas untuk awak :'(

gambar2 kita masih lagi saya simpan sampai hari ini . :'(

EX - RUMMATES . 










ALLAH , AKU RINDU MEREKA :'(

One Response so far.

  1. assalamualaikum :) ex-KML jugak kan. eh, roommate Hani rupanya :) Hani 1 kampus dgn sy la kat uitm :)

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -