Popular Post

assalamualaikum.. selamat malam .
salam sayang kerana ALLAH .


sekadar gambar hiasan.. muahaha :3




hari ni Lia agak sedih sedikit . . kenapa? entah la . tak tau nak cakap apa... Lia dah terasa malas untuk bercakap.. dan bergurau ... entah... mungkin sakit tak sembuh lagi.
Lia sendiri tak faham dengan diri Lia .

Lia nak luahkan perasaan nie. hurm.. mungkin dengan cara ni akan mengurangkan sedikit rasa sedih ni. Ya la kann.. bukan semua orang boleh suka kita walaupun kita nie tak buat jahat.. Lia tau ramai yang tak suka Lia .. cuma Lia membutakan mata dan memekakkan telinga je . . Lia tak nak menuduh mahupun bercakap apa2 tentang manusia2 itu.. sedangkan RASULLULAH sebaik umat pun ramai yang tak suka inikan pula aku hamba yang kerdil :'(


takpelah... awak tak suka saya ? saya tak kisah pun awak ... awak sorang tak suka saya . ramai lagi kawan saya tauuu. hurmm. cuma saya sedih je , saya cari salah dan silap saya sampai awak benci saya . emm.

SORRY . MAAF ..

hanya itu yang mampu diberi .. sekiranya diri yang hina ini ada buat salah . dan Lia nak minta maaf dengan semua orang kalau2 Lia ada buat salah dengan semua yang Lia sedar atau pun tak . Semua tue adalah kelemahan Lia ..

Ok la.. Lia takde mood sekarang. moga kan ada pelangi indah untuk Lia esok yang mampu membuatkan Lia terus tersenyum .


jaga diri semua .
tattata~
democracy is dead.

#hanya di Malaysia.

~LIA~







4 Responses so far.

  1. Tanpa Nama says:

    knp plak sedih2 nie..... tanpa org lain kter jgk boleh teruskan hidupkn?
    nk puaskan hati smua orang memng x boleh....
    mgadu la pada yg maha esa.. yg maha mengetahui untk sgala2nya....
    smileeee........ok..

  2. ok thanksss :') insyaALLAH :)

  3. jangan bersedih okay. biasalah. itu adalah adat kehidupan. dalam dunia ni kita akan sentiasa berhadapan dengan dua perkara iaitu pro dan contra. ada yang suka kita dan ada yang tak suka kita. itu adalah fakta.. jadi, kita kena berpegang pada satu perkara. iaitu kesabaran. orang yang berjaya adalah orang yang paling tinggi dan kuat kesabarannya :)

  4. terima kasih boni . insyaALLAH . akan cuba untuk terus bersabar . :) ALLAH ada kan...cuma kadang Lia tak mampu membendung perasaan nie . alhamdullilah . . i feel more better now . thanks untuk nasihat boni :')

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -