Popular Post

ASSALAMUALAIKUMMMM !!!
salam sayaaaangggg ~


hye semuaaa... hehe... kenapa dengan lia nie ? tak betul dah. hehe... ok2 , sebelum lia cerita kenapa dengan lia , nie lia mau bagi tengok ~~



notakaki : meja belajar lia :)

notakaki : bilik lia :)


notaki : eemm.. apa ya.. dinding di bilik lia . haha


ok , tujuan tunjuk gambar sebab just mau heboh2 , lia dah kemas bilik . hahaha...  puas hati juga la. haha... :D

baiklah... nafsu meronta2 ... what??? nafsu apa? weei~~~ come to normal :P 

nafsu nak balik :'( 
nak balik TAWAU SABAH , tempat lia dilahirkan , tempat lia belajar , tempat lia dibesarkan... lia nak balik. hurm :'( semua sebab keadaan mak n ayah tak berapa sihat dirumah .. 
lia nak jaga orang tua lia .. tapi macam mana .. lia jauh , lia ada tanggungjawab sendiri di sini ..
lagipun lia tak nak kecewakan mak ayah lia ... 

lia nak banggakan mak ayah lia , lia nak dapatkan keputusan yang HEBAT untuk diorang. insyaALLAH :') 

salah satu sebab lagi sebab apa lia nak balik , sebab lia dah KERINDUAN di sini.. rindu sangat2 .. rindu dengan mak , rindu dengan ayah . rindu kakak2 , adik n anak buah lia disana... hurmm...
lia rindu budak2 nie ..

notakaki : SYAMIR FAIZ ... :'(



notakaki : SYAHMI FAUZI

Lia rasa dah macam setahun tak jumpa diorang . hari tue diorang ada datang KL tapi lia tak sempat jumpa sebab lia ada kelas . :( 
sedih sangat2 . :'(


emm... tambah2 lagi isu org sulu di SABAH tue , makin la lia risau dorang disana ... :'( 
baru ja ada berita lagi nie ... orang SEMPORNA bunuh PENCEROBOH ... 

berita penuh => http://www.hmetro.com.my/articles/pendudukSempornapukulpencerobohsampaimati/MA/Article <=

menakutkan.. dah dekat dengan TAWAU ... ya ALLAH , selamatkan negeri tempat lia lahir . :'(
serius , lia rasa nak balik jer sekarang nie . . . semoga saja kacau bilau di SABAH akan tamat dengan secepatnya... AMINN...

esok dah start kuliah + tutor + lab n sebagainyaa..
doakan semuanya berjalan lancar k ... lia dapat modul kursus yang lia tak nak . tapi alhamdullilah. berkat sokongan kakak2 lia n kawan2 lia teruskan n redha untuk ambil modul tue .. huhu. berdebar2 nak belajar . moga saja ada hikmahnya :')

perasan tak BLOG lia berubah 100%.. hehe. lia ubah semalam . sehari kot .. :D cantik tak?? hihi..

ok lah .. lia undur diri dulu ye . :D ... dah nak maghrib nie . assalamualaikum ... jaga diri semua .

tata ~

~LIA~


2 Responses so far.

  1. bilik awak kemas :)

  2. muhammad , terima kasih :)

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -