Popular Post

assalamualaikum..... selamat malam readers sekalian :)

baru ada kesempatan untuk update blog yang telah lama di tinggalkan... masa sangat tak mengizinkan diri ini untuk mengupdate blog.. huhu... banyak sangat ceritera yang ingin ku cerita tapi ... memang teramat panjang la kan kalau aku cerita satu2.. tak pa .. aku pendekkan ya .. hihi..

aku sebenarnya buzy dengan project IT kelas n English Speaking ZOne yang dianjurkan oleh seketriat aku.. :) .. huhu.sangat buzy...

and dua2 clash pada hari sabtu .. aku semapat migraine lagi malam jumaat tue sebab project IT nie.. huhu.. tapi ALHAMDULLILAH segalanya telah berlalu ... and u know what ..

it such an AWESOME experience untuk aku n kawan2 aku.. :)

k,lah.... nanti ada masa cerita lebih detail lagi k... sebab aku kena pastikan blog KELAS kitaorang update dulu sebelum aku update blog aku sendirI. -_-"

nie gambar2 kami ^_^


1/12/2012 (sabtu ) kita telah mencipta satu lagi kenangan indah yang takkan pernah terbeli ... walaupun dalam keadaan yang kurang selesa .. dalam keadaan yang tak pernah kita terfikir , kita tetap
teruskan dengan niat kita :) semangat yang takkan pernah diperolehi oleh sesiapa kecuali mereka sendiri melaluinya .. tahniah buat kamu semua ... :)

ini program pertama yang di handle oleh kita sepenuhnya tanpa bantuan pensyarah ...

Jin Foong sebagai ketua yang seringkali di buli oleh anak2 buahnya :)

Lasanin Layai sebgai MC pada hari kejadian.. terbaik lah BRO ! :)

Ahmad Hisham sebagai AJK PENGANGKUTAN , walaupun tak jadi pada saat akhir nak sewa kereta ... naik teksi pun pengangkutan juga .. haha :P

Dave Lim KY sebagai jurugambar yang bertauliah ... asyik nak ambil gambar je -_-" gambar dia tak nak di ambil plak .. hehe :D

Nurul Fatihah Nabila sebagai AJK CENDERAHATI , kenangan pegi KAJANG semata2 untuk beli cenderahati tu takkan pernah dilupa , n kejadian "Purse" roza tue paling takkan di lupa . hehe :D ..

Wulan Yaya sebagai SETIAUSAHA yang sangat2 banyak berjasa .. dari awal hingga akhir ... thanks dear .. nak bagitau yay buat apa memang tak lah.. banyak sgt . hehe. apa2 pun , u are the best! :)

AtiQah TarmiZi , sebagai BENDAHARI a.k.a ceti halal ... asyik nak minta duit je ngan kitaorang . hehe :) thanks kak urus hal ehwal duit2 nie... kalau takde akak , tak berjalan la program nie ..

Ainun Zanariah sebagai AJK TEKNIKAL , ainun pun sangat berjasa .. banyak sangat yang ainun dah buat .. buat modul n banyak lagi.. duit ainun yang ainun bagi untuk sementara tue pun sangat bermakna buat kami...

last but not least ,

Kyo Akre , yang tak ambil IT dengan kitaorang , kalau takde motor akram memang program kami dah tak jadi last2 tue .. hehe... :) thanks so much ...

apa2pun, thanks ya semua ... lepas nie lagi banyak kerja . kena buat report , kena update blog , kena buat pembentangan ... banyak sangat ... CAYOK2 ! :)

P/S : thanks utk USTAZ ZAHARUDDIN n semua pelajar MAHAAD TAHFIZ KIBLAH . :) tanpa mereka apa la maknanya projek kita . :')

lepas projek tue , kitaorang singgah kat TAMAN UKM... best gileerr .. nanti ade mase aku upload gambar diee .. hieee... :D ...
k,lah... tue je ... nak tdo dulu. esok kena bangun awl .. tata ^^


 


- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -