Popular Post

assalamualaikum... selamat malam kamu..kamu.. kamu...




dah pukul 10.36 pm.. itu masih agak awal di sini. di bumi BANGI ini...sedar tak sedar dah 2 bulan lebih aku disini. alhamdullilah.. dalam 2 bulan tue aku rasa banyak kenangan yang telah aku lakar kan... apa lagi untuk 2 tahun 10 bulan yang akan datang . aku rasa begitu banyak memori yang bakal aku lakar ...

ALLAH ,
aku rasa kesunyian sekarang . sangat sunyi . aku rasa diriku begitu hina bila aku tak ingat yang ALLAH ada bersama aku ... tapi aku tak tau .. kenapa aku tak mampu lawan perasaan ini. hasutan syaitan ? mungkin...

aku sunyi ... aku cemburu ... aku dalam bilik .. seorang diri .. dan itu membuatkan aku rasa selesa buat kerja sendiri... aku tambah selesa untuk tidur sendiri...tanpa ada sesiapa menemani ... rummate mana? ...jawapan aku .. ENTAH .. dia tak mesra dengan aku .. mungkin salah aku juga bila aku jarang tegur dia . tapi .. aku tak tau dari mana aku harus mulakan percakapan di antara kami...

aku lalu depan bilik orang lain.. aku nampak diorang yang lain ... berdua dalam bilik.. gelak ketawa ... ALLAH , cemburunya hati ini.. kenapa aku tak seperti mereka .. kenapa aku tak dapat rummate yang se"kepala" dengan aku... ? :'(

malam ini... aku rasa sunyi sangat... walaupun pada hakikatnya aku da banyak kawan yang sangat CARING dengan aku.. tapi ... mereka jauh.. aku ada hidup dengan diorang di luar . di dalam. aku tak punya kawan yang sepatutnya ada di samping aku .... dan itu sangat menyakitkan..

aku rindu rummate2 aku dulu.. masa dekat matriks..
rindu sangat .. terutama niza... tempat aku selalu meluahkan masalah .. tempat aku menangis .. aku rindu dia . :'( .... kadang2 manusia juga perlukan bahu untuk menangis... :'(

dahlah.. aku terlampau ikut perasaan... cukupla aku menangis ... aku rasa tiada guna untuk aku menangis .. tiada guna untuk aku meratap ... hanya membuang waktu... cukup setakat itu.. aku mesti kuat .. kuat untuk hadapi semua ini..

WALAUPUN DENGAN HATI YANG SAKIT . :')




~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -