Popular Post

assalamualaikum... selamat malam sabtu ... hehe..
salam sayang guys n girrlllss ~

will missing you all ! :') *for 1 week*

mood nak ber-blog kembali.. hehe... kalau teda mood teda la ya mau buat entry baru.. hehe... ok ... nak gitau nie .. kitaorang (PELAJAR UKM) cuti2 !!! yeaaaaaaaahhhhhhhhh !! CUTI !!!!!!!!!!! ^_^ 
hehehe... cuti mid sem.. seminggu u know... yes2 !!! semangat2 mau cuti .... 

kenapa semangat sangat?

AKU BALIK TAWAU SABAH ^_^

weeeeeeeeee... mestilah excited kan?
tapi ada juga kawan2 yang tak balek ... yang budak sabah memang ramai yang balek ... kesian dorang... hurm... aku pun balek nie di sponsor 100% oleh kakakQu.. kalau kakak2Qu mau kawen , ndak la kali aku balek mid sem nie . huhu ... 

ok .... aku mula sudah rasa rindu dengan kawan2 ku  nie ... hurm... bakal merindui dorang2 nie ...

YAYA (org yang akan sgt dirinduiiii.) ... huhu... miss my AWK2 .. :( ... budak nie la selalu bantu org gelak .. heheheh :P


SAI ...mak saye .. yang sentiasa caring akan sayeee .. :( 

 
kak IQA a.k.a my memy .. huhu... yang comel loteh... tapi di sebalik kecomelannya tersimpan 1002 rahsia . haha.. :P
 
NABIL ... uwaa... will miss my NAJWA ... :( ... my DE JA VU .. ohh gilerr . banyak sgt nama samaran budak nie :).... mesti rindu nak dengar lawak ke der nabil..

AINUN yang comel... esok die nak bawa orang gi TIME SQUARE ! heheheh ^_^ ... syg aiinnuunn...  <3

MIZA...rummate nabil yang comel... 

BIELA yang sentiasa nak cari gaduh ngan orang -_-" rumate ainun~ 

DHIYA yang sangat2 comel... mesti rindu nak kacau budak nie...  >.<.. hehe.. die excited giler nak balek :P

bha .. itu ja la aku mau gtau. hehe.aku happy dan besyukur dapat kawan mcm dorang ! because they JUST AWESOME friends !!!!!!!!! ^_^

happy holiday kawan2 . :) 

~LIA~



- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -