Popular Post

assalamualaikum... salam sayang...:)

 hidung tue napa? abaikan ... >.< jerawat yg ndak pandai sembuh.

semua3.... apa khabar? sihat ka ya? rindu aku sama kamu semua bha ..
kamu rindu aku ka? ndak ? bha.. ndak paya la .. haha... ok ... dah2... sebenarnya nak cerita pasal hidup dekat UKM nie ...

nie kira hidup fasa ke 2 .. sebab nie minggu ke dua kami kuliah... :D huhu... best bha awal2 .. ndak byk di belajar . haha... tak lah juga.. byk bha di belajar ..

aku sedih bha tadi petang. sebab aku terpaksa buat keputusan yang berat . aku terpaksa DROP kan BI ku sebab jadual bi clash dengan jadual lab ku. hurm. lagipun jauh fakultinya dari fakulti ku bha . hurm . sedih2 .. tapi ndak pala .. biarla aku berusaha dengan kerasnya sem 2 . insyaALLAH. law ndak silap sem2 nie ada dalm 7 subjek kena ambik. bha .. macam PMR sudah tue kesian. huhu... 

sem nie .. 5 subjek ja la aku ambil sebab aku ndak tau swa mau ambik subjek pa.. banyak yang subjek tambahan macam yang bahasa2 asing .. bahasa jepun, korea , spanish .. contoh2nya . tapi aku ndak mau la... bugis punya bahasa pun ndak lepas . haha... jumlah kredit ku sekarang ckit sak kesian... pecaya tak , kami kena kumpulkan jumlah kredit 122 dalam masa 3 tahun.. bukan kredit topup ar.. tapi kredit untk belajar . haha.. kira mcm topup la juga.. haha.. TOPUP BELAJAR... 

bha.. tambah laek mau beli buku2 yang mau di guna..tambah2 tolak2 bahagi2 kali2 ... dah rasanya dalam rm300++ kena guna .. last2 aku buat keputusan utk fotostat ja. ndak pun pinjam dengan kawan ka kan.. sebab mahal betul bha. laek pun satu sem sak di guna.. law guna sampai sem 3 atau 4 mau juga aku beli. kalau setakat mau guna satu sem yang 6 bulan ja. ndak paya la dulu aku belikan . (pokai bha sekarang >.< )

adui.. aku nie mengeluh2 jak kan.. dari tadi.. bkan mengeluh tapi meluah .. aisehh. hehe... aku dah makin stabil.. makin sak la . belum stabil sepenuhnya . jadual pun dah dapat.. sekarang kena tumpukan ngan pelajaran... teda swa mau honey2moon. huhu... kesiankan... tutorial pun start suda.. kawan2 tutorial pun satu org sak di kenal sebab dia bekas satu kuliah masa di kml.. huhu... ndak pa lah. insyaALLAH lama2 berngam la tue ngan dorang.. ^^

bha ... tengah malam sudah nie... aku kasi tinguk 

kamu sikit gambar2 ar. haha..


selamat dtg ke FTSM . . fakulti ku. ^^




ini kak UMMI ZAKIAH .dia satu coursemate ku.. hari pertama mendaftar sama dia sampai sekarang dan insyaALLAH sampai kami graduate.. mudah2an. akak nie bekas KOLEJ MATRIKULASI JOHOR . tapi dia tua setahun dari aku .. sebab dia PDT ... hehe.. so aku panggil dia kak umi.. kak umi nie baik sgt tau.. makin hari makin suka plak aku buli dia .. dia anak JATI JOHOR . :)





comel ? ... yayaya... akak yang ku syg nie memang comel . hehe.. nie akak SITI KHADIJAH JAMIL . sabah bha dia . sama macam aku. alhamdullilah .nasib dia ada , law dia teda .. ndak da la kawanku.. ndak da la tempat aku mau mengadu .. mau manja2 ..haha... kak DJA ex kml.. dia pun tua setahun mcm kak umi.. huhu.. aku kawan dengan kakak2 .. ada aku kesah? yang penting aku ada kawan . ^^ tue dah cukup .ada kak dja nie pun aku bersykur tak terhingga . harap2 kami dapat graduate sama2 . AMIN . :)

YANG BESTNYA DORANG DUA , classmate .. huhu. jeles .aku terabai . di buang ke kelas lain . hehe. ndak pa la . tue maknanya. aku kena STAND ALONE sekali lagi . >.< tanpa mengharap mereka berdua. huhu.. insyaALLAH .. Lia boleh bha !

k, habis part2 kasi kenal2 .. nie tinguk lagi gambar2 .:)





kak umi cakap gambar nie unik , unik apa pun aku ndak tau.. akak kandungku pun ckp gtu... aduyai .. apalah uniknya gambar nie.. senget sak aku rasa . hehe.. :D apa2 pun . comel kan aku ? HAHA




lastly , doakan aku BERJAYA HIDUP di sini . :) insyaALLAH .. amin3x ..

selamat malam semua .. salam rindu

~LIA~





One Response so far.

  1. hehe .. Lia . terima kasih . Akak sayang erk ? hehe .. sayang lia jugak .. jgn tensen2 .. nati ksihatan terganggu .. hehe .. lau ada papa jgn malu2 k . hehe

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -