Popular Post

assalamualaikum...


Tawaran Kemasukan Ke Universiti Kebangsaan Malaysia
Bagi Semester 1 Sesi 2012–2013
 
TAHNIAH, ANDA BERJAYA
 
NAMA: ROZALIA BINTI ALIK
NO.KAD PENGENALAN: 93081712****
PROGRAM: Ijazah Sarjanamuda Teknologi Maklumat dengan Kepujian (Sains Komputer)
FAKULTI: Teknologi & Sains Maklumat
TAHAP PENGAJIAN: Prasiswazah
Cetakan Surat Tawaran Hanya Boleh dibuat Mulai 16 Julai 2012.


 k fine... macam gembira... haha... (memang gembira pun)...

apa khabar kawan2???? rindu saya tak..? tak kan? hehe.. cian saya.... hope korang sihat2 jer... :)

dah lama tak update blog nie.. rindu juta2 ... nak cerita sal hidupku nie... heheheh.....

bha.... sabah ke semenanjung !!! ^.^
bakal menjadi penduduk sementara selangor selama 4 tahun... i think sooooo..... -.-
will miss Tawau .....................................

SERIUS OK ... haha... perlukah huruf besar.... :P
tak sangka dapat masuk U nie... dulu masa dekat matrik memang tak da hati pun mau masuk u nie... huhu... siap berdebat lagi dengan kakak2 yang tak nak masuk UKM sebab UKm susah nak masuk... kan Universiti top 5... susahnya la bha toe...

tapi...

ALLAH lebih tahu... apa yang etrbaik untuk aku... bersyukur sangat2... lagi pun dapat masuk UKM ok juga ... senang nak di urus ( ndak pandai urus diri sendiri kan.. haha) .... oleh kakak yang tinggal di KL.. bagusla toe kan.... lagipun kakak2 ku ndak da yang masuk UKM... kakakku suma ada yang belajar di UITM, UTM, UMS , UPM, UM... so sekarang aku pula pecah rekod pi amsuk UKM ... haha... adik ku ja tinggal nie ... entah la dia masuk u mana nanti.. ndak pa... ada 1 tahun lebih lagi :)

orang semua sibuk2 cari kawan yang sama U... aku tak perlu cari sebab dah dapat pun orang yang sama u... tapi lelaki.... hurm.. tak pa boleh di urus bha kan.. haha... sama u sama course lagi ya...

nie orang dia...


nama dia muhammad edwin, satu umur dengan aku... not available , dah ada awek. haha... dia satu skul dengan masa form 4 tapi kejap ja la sebab dia masuk mrsm , pastu bertemu kembali di matriks.. satu kelas lagi -_-" ... pastu masuk u pun nak sama2 lagi .... huhu... tapi syukur ke hadrat ilahi la juga. sebab senang la nak urus hal2 yang perlu di urus .. boleh tukar2 maklumat ngan dia . hehe :) 

k, stop... bukan nak cerita pasal dia... haha... 

apa2 pun doakan ja aku ya... macam biasa kan.. buat blog nie harap doa2 dari kamu2 yang cantik dan hensem sekali.... hehe... doakn semuanya berjalan lancar.. :) AMIN ... aku tengah tunggu surat tawarn dibuka bha nie... sebab mau post pegi SANTUN .... 

sudahla ya... cukup2 la aku merapu pagi2 buta nie... tata.. titi... tutu.... hehe...  

rindu kamu semua... 


bulan 9 kita jumpa yaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................................... :D 

~LIA~



One Response so far.

  1. ok.. tahniah ye!!! belajar betul2 lepas ni

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -