Popular Post

assalamualaikum... salam sayang kawan2 :)

macam biasa... apa khabar??? heeee.... harap korang sihat je.. aku sihat jew.. harap2 tak demam dalm bulan puasa nie.. takut plak ndak larat.. (palis2x) :D

ok, sekarang tinggal menghitung hari jak... dulu masa cuti2 , keboringan ndak tau apa mau buat , asyik2 cakap .. lambatnya masa berlalu... sekarang nie...

START ! COUNTING DAY !




menghitung hari untuk apa?

untuk masuk universiti.. huhu... (urusan belum selesai ! abaikan ! untuk sementara je. hehe)

pagi tadi bapa ku bawa surat tawaran dari UKM... ARGH ! aku berada di alam realiti, ndak lama lagi aku masuk u.. tinggal sebulan lebih jak. .... adui. cepatnya masa berlalu..

takut? gembira? sedih ? .. hurm.. macam2 perasaan nie taw... -_-"

dah la... 1/9/12 nie flight pegi KL dah.. malam... esoknya kena mendaftar... uwargh !
dengar2 orentasinya menarik.. (hope so) :)
tak percaya? baca SINI !

ada best? hehe.. senior ukm punya blog tue... hihi...
bha... apa2 pun..korang doakan jak semua selesai sebelum pi sana... sebab banyak lagi nie yang belum siap. hurm...

yah? thanks ! :)

p/s : sekarang dah puasa ke 5 ? alhamdullilah setakat nie belum ada pecah. harap korang macam tue juga!

k,lah... jaga diri ya ! sayang korang semua ~~~ :))

~LIA~

2 Responses so far.

  1. yang penting nanti, kena hormatkan senior. tu je lah perkara asas bila bergelar junior.simple je.. tahniah tau sebab dapat masuk UKM..hehe

  2. terima kasih boni ... insyaALLAH :)

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -