Popular Post

Assalamualaikum... salam sayang semua...

12 hari dah kita puasa .. insyaALLAH law lepas hari nie... hehe... amin... 1/8/2012...

huh... tak sedar masa berlalu begitu cepat... dan masa yang tinggal ...

*16 hari lagi ...



hehe... 19 TAHUN marieeeee... :D .... tak sabar. (apesal nak excited sgt?) of course la... mesti nak excited . jap lagi dah nak dewasa.. hihi.. 


*29 hari lagi ....


adui... boleh kah kasi lama2 lagi nie cuti . belum puas lagi cuti .. haha.. mau belajar lagi balek bha nanti... ndak pa la ... untuk masa depan juga kan.. hehe...

*2 hari lagi ...

wah ! bufday c lalink ! MASNEH YOUDI




masneh , my best2 friend forever ~ aku sayang kau sampai bila2 ... sampai akhir hayat ko. thanks sebab jadi kawan yang terbaik buat aku dekat matrik dan masa akan datang (amin) ... 

awal tak aku ucap bufday ngan ko ... hihi... bukan bha. aku takut aku ndak da masa mau updated blog, mo bagi hadiah ndak mampu. jauh... nanti la di selangor kita jumpa aku bagi hadiah ya(tunggu duit ptptn dulu. haha)... tapi jangan claim yang mahal2... gigit ko tue !~ hehe

biarlah aku jadi orang yang pertama ucap bufday ngan ko. aiseh... hehe...
rindu aku ngan ko..


rindu mau jalan sama2..
rindu mau ketawa sama2..
rindu mau bergurau sama2..
rindu mau bergosip sama2 pasal c tuttt... haha (semua pun dia mau , jahatnya aku.. haha)
rindu mau marah2 ko ...
rindu mau tengok ko merajuk... 
rindu mau mesej2 ko cakap "masneh , mana ko? jum jalan",, haha.. (ko selalu lambat turun dari dorm.. :P)

seriously... i miss u damn much..



apa2 pun lalink.. aku doakn ko ..


*sihat selalu . mkin kiut miut...
*panjang umur . boleh jumpa di selangor .. hihi. (rindu)
*cepat2 dapat jodoh. supaya ko ndak stress2 lagi. haha

*dapat memperlohi kejayaan...


dan ,... dan... dan..


sentiasa di rahmati TUHAN . :)

ingat tak entry yang aku buat untuk ko nie? >> SABARLAH WAHAI KAWAN.. <<
Di situ lah permulaan persahabatan kita ... kan? hehe...

padahal masa tue aku pun tak sangka yang kita akan serapat begini :')



harap kita berkawan sampai bila2 ...

AMIN... :))

k,lah... mengantuk nie, semalam lambat tido ... gara2 minum nescafe. haha..
room sweet room ... hahha :D

~LIA~ 

One Response so far.

  1. hana dr KMNS.
    datang jenguk blog kamu dr group matrikulasi tu ;) hehe..

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -