Popular Post


assalamualaikum . 

salam sayang :)

ok.. seperti yang korang2 tau.. aku sekarang cuti .. baru habis matrik... cuti 4 bulan k.. ! huh... habislah... aku mau buat 4 bulan nie... emm... selasa nie genap la aku seminggu bercuti di tawau.. haha... di rumah ku la...  emm.. sepanjang seminggu aku di sini.. mcm2 terjadi k.. aku pitam.. aku demam.. sakit... kawan aku cakap sebab perubahan cuaca kowt... n satu benda yang ketara sangat aku rasa perbezaannya di sini ialan waktu .. kenpa dengan masa? aku rasa masa di rumah ni macam lambat... lambat tul ya masa berlalu.. >< ... 

kalau aku di labuan.. mcm sekelip mata jak masa berlalu.. maybe sebab aku di sini ndak banyak buat kerja kan...hehe... kan di sana.. kena wat keja rumah.. cuci kain.. kemas barang.. n banyak lagi la.. hehe.. di sini apa sak aku buat.. hehe .. 

k, sini aku gtau apa keja yang aku wat di sini :D

pagi bangun dalam jam 7.30 gtu... -_-' terbiasa... emm.. selalu termiss subuh. nie yang tak suka ! .. tak pew.. t insyaALLAH .. aku try ubah sikap k :) aku nak bangun awal then solat subuh then bantu mak jaga kedai. hah. cakap sal kedai. sekarang nie kejaku full time jaga kedai runcit di rumah . keluarga disamping cari duit tambahan ... dengan jual topup. adalah untung2 sikit :) ... alhamdullilah.. 
tapi hari nie penyakit malas aku menular. maybe sebab ahad kowt. tambah lagi akak aku dah sembuh dari sakit.. dia la yang jaga kedai.. hurm... aku penat kemas bilikku yang dah lama di tinggalkan. banyak habuk.sawang sana sini. sabar jak aku tido dalam bilik tue selama seminggu.. hehe :P .. tapi sekarang dah bersih k... boleh guling2 lagi atas lantai tue. :D 

baru seminggu nie belum sebulan.. n satu ebnda nak gtau nie.. dalam seminggu nie aku banyak kali mimpi buruk. entahla.. mimpi buruk pasal spm , pasal matrik, pasal kawanku. pelik? yup.. apesal la aku leh mimpi aku ambik spm lagi. entahla. -_-'

owh ya.. one more thing. aku tak dapat online selalu dah sekarang sebab lappy adik aku ambil dia guna. aku tak guna dah pun. g pun lappy tue kan dia punya.. hp SBM tue masuk workshop :'( rosak kan kabelnya... tunggu dalam 2 3 minggu nie. harap2 la dapat la di kasi baik.  simkad broadband pun aku terminated sekejap sebab.. aku tunggu hp ok dulu :'( ber fb pun aku guna celcom sms jak :'( huhu... itu jak penghibur aku sekarang.. supaya aku ndak boring. serius keboringan di rumah sebenarnya.. :'( 

k,lah. cuku sudah aku meluah keboringan aku tue. haha... dah la. harap2 aku ndak la boring sangat di rumah nie.rasa mau round2 bandar tawau tapi ndak da kawan. lama swa kan ndak jalan2 hehe... tapi ndak apa.. aku tunggu la. ada juga masanya aku jalan2 ngan kawan2 ku tue. hihi..

before that, kamu kamu kamu dan kamu.. tolong aku ya.. tolong doaka result pspm2 ku yang ndak lama lagi kuar nie .. serrraamm T.T.... insyaALLAH.. tawakal jak aku sekrang plus2 doa yang tak henti2. aminnnn.. :)

bha... penat swa aku menaip.. tunggu la aku hupdate blog lagi pada masa akan datang ar.. tatata.. :D 

salam. 
~LIA~ 

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -