Popular Post

assalamualaikum ... salam sayang semua ... 
just a short entry... coz saya tak dapat tido..


sory la.. lama tak update blog... bukan ada juak yang tunggu aku buat entry baru kan? haha.. perasan je lebih aku nie.. serius.. aku ngantuk !!!


bha... sekrang nie ngantuk tahap gaban.. tapi tak dpat tido coz lampu masih terang benderang dalam bilikku.. inilah hidup sebilik dengan orang lain.. kami kan 4 orang... bila ada yang nak stay up.. conform. cahaya lampu akan menyinari bilik kami..


seriously, 


menahan geram nie.. dah la terang... bising lagi dorang .. argh !! rasa nak marah dorang .. tapi aku kawal .. coz dorang rummateku.. ok.. aku mengalah... ank bongsu pompuan kan.. suka mengalah n memendam.. ya la sangat kan... huhu...


kamu tau ka aku ngantuk??? haha... *pi la tido siot!! 


dah aku cakap aku tak dapat tido... huhu...
kamu... kamu.. kamu dan kamu... aku nak minta kamu doakan aku nie... selasa akan datang nie bersamaan 17 april aku exam final sudah... setart sudah dia... tu la juga salah satu sebab kenapa aku ndak aktif berblog sudah.. tapi fb tetap sentiasa aktif.. aktifkan dirimu dengan fb!! haha.. :D


selasa nie exam bi n sc comp... thanks so much sc comp hari pertama ... >.< rasa nak pecah kepala belajar programming... then esoknya math paper 1 n bi paper 2... thanks so much juga.. adeh... ><


next2 exam tue nanti2 la ya.. kalau aku da mud aku gtau.. kalau teda.. teda lah... haha... k,lah... shortla sangat entry nie.. mengantuk la sangat aku kan.. tapi masih lagi gigih menaip2... 


bha... before that... nie gambar aku dengan rummate2 ku yang tercinta... last outing sama2 untuk sem 2 nie.. 


nie la rummate2 kesayanganku... haha ;D

hadiah dari linda !

irene, niza , linda

comel kan? *yelatue 
original ar ! no edit2 ! haha

singgah bergambar dekat uk..

=)

me n irene..

cute!

masuk... jangan tak masuk...

keluar ar... *tudung sa rusak ! argh!

comel tak? comel tak? haha

LINDA LOW

IRENE NIELA

ME!

NIZA 


them!!!

nie la muka ku yang tak cukup tidor.. haha... kompom sok mata mcm nie><




that's all pagi2 buta nie.. mood ndak berapa ok.. 


k, .. chow geng !! luv u all!! 
babai... ! :D

2 Responses so far.

  1. misss u rozalia..... hehe

  2. miss u toO kak nisa . hehe~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -