Popular Post

assalamualaikum .. selamat pagi warga blogger yang di kasihi. lagilah di sayang2 sangat2. hehe..

rindu aku tak? hehe.. tak? ndak pa la~~ sapa la aku kan. haha... dah. diam. 

maaf lama tak hupdate belog yang tercinta nie.a ku bz exam. ndak da masa mau online. belajar ja terus. menghadap buku 24 jam . hihi. tedala. yang pastinya lebih dari separuh hari aku menghadap kertas, pegang pen, mulut kumat kamit menghafal. 


but !


26hb 2012. rabu. aku ingat hari keramat untuk aku dan budak2 matriks yang lain. hari kemerdekaan kami. hari kami terlepas dari seksaan matrikulasi. asieh. macam merana plak tinggal di matrik. (merana la sikit) haha.. teda bha... best bha matrik.. sapa bilang ndak best ?


ok fine. 


exam? no comment. apa2 pun. i just need u all to pray for my result. harap2 dapat result yg tak mengecewakn. takut. hurm. tawakal ja la kan? :')
bha.. insyaALLAH. ALLAH mesti dah sediakan rancangan yang baik buat aku:)



28 hb 4 2012.

hari perpisahan aku dengan LINDA LOW, IRENE NIELA dan NUR HANIZAH MAZLINA ..
:'( 



sumpah . saya sedih ! sedih teramat2 sangat. " masa berhenti kejap , boleh? "


esok.. kami pi ambil medsi, ujian untuk ambil jurusan pendidikan di u nanti. doakan kami lulus ujiannya nie. harap kami lepas. hurm. nebes. 300 soalan tue mau di jawab. :'( ndak pa la. jawab  ja la kan. emm. 


k, fine..
bha. nie luahan hati k. sikit la untuk rummate ku yang tercinta. (aku sayang korang ! ok . dah bergenang airmata nie .. hehe )

start dengan kakak sulung kami !
LINDA LOW ! :)



gambar sem 1.  masa sambut bufday dia :)

gamabr sem 2. masa dia excited nak ambik gambar. hehe. 

To Linda :

Linda, aku sayang kau. itu yang pertama aku nak bagitau. hehe. walaupun kamu selalu menyakitkan hati ++ mennyengalkan.. kadang2 rasa nak tikam kamu pegi bawah dari tingkat 2. haha . first time kenal kamu , saya dah agak kamu peramah senang berkawan. senang nak dibawa berbincang sebab awal2 masa baru kenal kamu dah pinjam kan air pemanas , sampai berlubang saya punya jag air tue kan. haha. dah . jangan nak ketawa. >.<

dan, sory juga pasal hari pertama masa kamu nak masuk bilik, gara2 saya kamu neves sampai ingat bilik 2.5 bukan bilik kamu. but, its sweet memory right? :')
emm... setahun dah kita. tak sangka kan. sekejap jak masa berlalu. rasa nak nangis dah nie. hehe. kita gila sama2, ketawa sama2 . bila saya stress kamu stress . entah pa jak yang nak di stress kan. :D ... belajar jak pun. tapi saya suka satu perkara, kamu takut tengok saya nangis kan? hari tue saya nangis sebab tuuuuttt... kamu terus nasihat saya mcm2. tq linda. nampak sangat ke "kakak" kan ada masa tue. hehe. :)

linda, saya nak simpan lagu ring ring dong baik2 sebab itu lagu yang kamu selalu nyanyi. hehe.

apa2 pun, saya minta maaf k, law saya pernah sakitkan hati kamu , yang sengaja (selalu kan?) hehe... dan tidak sengaja. moga kita jumpa lagi. saya sayang kamu :')

Secondly , aku la yang kedua tua dalam bilik. tak nak la cerita sal aku. hihi
bha, yang ketiga . si NIZA namanya :D

comel kan? hehe.. gambar sem 1 niza. masa di kafe :)

nie gambar sem 2, first time tengok dia mekap. dah la comel. cantik lagi :)
To niza :

Niza, kau rummate terbaik untuk aku... baik sangat2 . terima kasih sebab jadi telinga untuk dengar semua masalah ku. terima kasih selalu bagi cdngan n pendapat. walaupun aku lagi tua dari ko, tapi aku selalu minta pendapat dari kau. apa2 pun aku selalu tanya ko. aku sakit hati, gembira, sedih, dengan kau la aku mengadu. dengan kau la aku cerita.

pasnie...
teda dah tempat mau cerita masalah ku. sms? kol? ndak sama.:'( mau depan2 juga. hurm. satu tahun dah nie niza. sory juga sebab aku ketawa tadi masa tanya kau. " kau nda sedih ka kita berpisah?" aku pun sedih juga niza. tapi aku tahan .saja jak tue cakap aku geli hati. padahal memang sedih pun. 

hurm... pasnie , teda dah org mau marah aku bila ndak mandi, yang mau teriak2 suruh aku mandi. hehe. bocor rahsia. :p tq ar minyak wangimu n begmu. byk plak brgmu aku ambil. tq so much. esok kita pi medsi sama2 . then pas medsi tue kita totally berpisah. sumpah , aku sedih sgt2. tak nak berpisah , boleh? :'(

aku minta maaf sebab aku tau aku banyak wat salah, wat ko marah. insyaALLAH, kalau aku dah kaya("macam la kita pernah kaya?*ayatmu kan?hehe)..aku dtg sandakan lawat ko disana. melihat2 saudara2 mu disana. yang dekat sepilok tue. hehe.. :P halalkan makanan2 mu. rindula aku mau cerita2 ma ko pasnie. harap kita dapat jumpa sama2 lagi. insyaALLAH. :')

p/s : selama setahun. satu jak aku mau cakap sangat2 dengan ko, jangan nangis boleh? takut aku bila ko bertepon sambil nangis,,, hehe... mau tanya tapi takut :'D em. pasnie , jangan stress2 lagi ar. bina badan kita balek. hihi

emm...
dan last sekali, paling bongsu dalam bilik kami tapi paling matang. haha:P
IRENE NIELA 
masa sem 1, rambut dia pindik ja.

sem 2 dah ajdi feminin:)



To irene :

irene, aku syg sangat2 dengan kamu. sygggg aaaaaaaaaammmai.. hehe...penyeksaan dah berakhir. hehe.. pasnie online n tidor la puas2. sok kita balek dah, so, thats mean. kita berpisah. tak jumpa lagi pas nie... em.. banyak perkara nak cerita balek ngan ko..

ingat lagi masa ngam2 ko  balek abis paper 1 kimia. bahagianya hdup kita kan. kita sama2 teriak. hehe... rasa nak terjun bangunan pun ada. hehe... dari dulu lagi saya cakap macam tue.. hurm.. jangan lupa vidoe kita ya... buat cnatik2 ya. then tag aku . hijhi... 

mesti saya rindu kamu pasnie ... bukan kamu ja. niza n linda pun sama. mesti saya rindu kamu semua. :'( 
jangan pernah lupakan saya ar. :) 

maafkan saya law saya da buat salah dengan kamu. tq juga atas pertolongan2 kamu belikan saya barg setiap hujung minggu. saya hargai sgt2... harap dapat ketemu lagi :)) jaga  diri ya irene :'(


BHA... k,lah. akau mengantuk dah nie... hurmm. nie gambar last kami petang tadi hangout sama2 dengan KIERAN n FILIZA, bakal merindu lawak2 kamuorang :'(  dan rindu nak ketawa sama2 .. :'(

dari kiri : linda, aku! , kieran, irene, niza

dari kiri : linda, aku !, fei , irene, niza

dari kiri : fei, linda, kieran, irene n niza :)

candid kunun. haha

kami. budak bilik 2.5 . hihi

peace ! :D

pose tak menjadi -_-'

we frens 4 ever !

kaki sapa paling comel?aku? tq . haha

cari tangan niza . haha

gambar nie di ambil masa nak dekat pukul 6.gtu. hehe


ok , thats all..

chow. 

SAYANG KAMU SEMUA=)

~LIA~







- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -