Popular Post

assalamualaikum. salam sayang dari ku.


satu hari nanti . PASTI :)






hari isnin , 05 mac 2012 , hari yang di nanti2 kan oleh semua pelajar kolej matrikulasi labuan. hari yang mendebarkan buat aku . sampai sekarang tak hilang debaran tue . keputusan UJIAN PERTENGAHAN SEMESTER 2 kami dah keluar tepat pukul 2 ptg tadi. 


akhirnya terjawab juga lepas dekat 2 bulan aku tunggu . perlukah aku bagitahu kamu ? kecewa + bersyukur nie . hehe.. alhamdullillah.. alhamdullilah.. alhamdulllilah.. :)


bha.. kamu faham la sudah tue kan? teda la. apa pun keputusan ku aku tetap bersyukur. :) 
nie keputusan UPS ku.

MATHEMATHICS : A

KIMIA : A 

SAINS KOMPUTER : A

FIZIK : C+

 " ok. fizik condem. :'( tapi aku tetap bersyukur sebab banyk lagi yang lebih teruk lagi dari aku. aku tau 

ALLAH nak tunjukkan dengan aku supaya aku lebih fokus dengan fizik .. doakan aku untuk exam final sem 2 

penentu aku masuk U yang tinggal 3 minggu jak lagi nie >_<  "

ok la... aku mau jadi speechless hari nie..

apa2 pun aku tetap bersyukur. 

ALHAMDULLILAH :) 

~LIA~

5 Responses so far.

  1. Boni JLL3 says:

    k..gud luck k! semoga sentiasa sukses dalam apa pun jua yang diusahakan..amin..

  2. H.S says:

    jangan putus asa ye kawan

    insyaAllah fizik tu boleh improve ! ;)

    semoga semuanya A lepas ni :D amin...

  3. amin. terima kasih banyak2 H.S .. doakan saya ya. :)

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -