Popular Post

assalamualaikum... salam sayang dari sayaaa...
wah... sapa sayangku tue? haha... mesti kamu *berdebar2* kan...? haha.... nie bha dia sayang ku...


SYLVIA ANAK REMANG

Bha... kawan baikku dalam kelas nie... hehe.. teda bha.. kawan baik ku yang terbaik lah disini... walaupun dia nie kadang2 menyakitkan hati.. * ;P* 


happy bufday sylvia !


semoga panjang umur.. 
semoga gembira selalu..
semoga selalu tersenyum..
semoga comel selalu.. 
semoga cemerlang selalu...


bha.. semuanyala.. semoga.. semoga dan semoga bahagia selalu..


mau dekat setahun sudah kita kenal.. tq sudi jadi kawan baikku sepanjang aku di kml.. aku gembira dapat kenal ko ... dapat belajar sama2 ngan ko... aku gembira sangat tau ! =))


aku minta maaf law sepanjang kita sama2 aku selalu wat ko sakit hati... ada buat ko marah ka.. apa ka.. jan simpan dalam hati... kau kan my *kakak* ... haha.. tapi aku geram nie.. napa kau lebih tua dari aku? eiii.. nie tidak adil ! aiseh... hehe...


tak pa la yang penting ko dah 19 tahun. dan aku menunggu 6 bulan lagi.. alaa kejap jew tue... sory la.. hadiah ku tak lah secantik dan semahal sangat... ok bha juga tue kan? bermakna tue sebab aku beli di tawau... hehe.. simpan baik2 tau.. jaga2 bagus.. jadikan tue kenangan di antara kita.. =)


ok la.. sweet 19 dear friend.. hope u happy2 alwayas..


lots of  love..

semoga persahabatan kita kekal selamanya.. =)




saya sayang kamu sylvia.. =)

always be my friend yah ?

thats all... 15 february 2012... wednesday... 
sylvia > bufday girl<
;)





 

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -