Popular Post

assalamualaikum.. salam rindu dan sayang... :)

8.30am : bangun..( ok memang lambat, sabtu kan.. hehe)... 

9.30am-1pm : pegi kelas tambahan math ..(sabtu ada kelas tambahan, orait.)
1.30pm : outing dengan marjorie...
4pm : tido sampai 5petang then solat 

ok... takda motif nak bagitau apa aku buat hari nie.. hahah... cuma nak bagitau aku demam sekrang tapi masih boleh menghadap laptop kecil 1 malaysia ( perlukah dibagitau? haha ).. :D 

buka buku physics , try wat soalan .. 1 jam 3 soalan.. terima kasih.. >_< geraamm... buka buku math.. try wat... kepala tak nak berfungsi... ALLAH... (bukan mengeluh) tapi sakit demam yang melanda aku nie sungguh teruk.. sebab lepas petang tadi pas solat maghrib aku tido balek.. badanku terlampau lemah nak lawan virus demam ku... penat.. lemah.. tak berdaya... itu yang aku rasa plus2 selesema yang tak henti2 .. :(

di matriks nie aku belajar hidup sendiri tanpa mak bapa.. ok.. i admit that , aku manja dengan mak bapa aku.. sebab mungkin aku anak bongsu pompuan dari 9 orang adik beradik( 8pompuan 1 adik lelaki) ... huhu... smart kan? hehe... that's mean, aku lebih disayang... aiseh.. teda la..

aku ja yang manja gila ngan mak bapa aku.. selalu kalau aku sakit ... ada mak bapa ku di samping ku.. yang tolong bagi aku ubat... usap2 kepala ku... suruh aku bersabar... aku ingat lagi .. tiap kali aku sakit.. mesti mak akan cakap.. " sabar lia.. biasa la tue.. mana ada demam yang tak sakit.. " and u know what... aku terpujuk dengan ayat tue.. menguatkan lagi semangat ku dan untuk lawan sakit tue... :)

masuk hari nie 3 hari dah aku sakit... dan aku demam nie tiba2 jak.. tiada tanda pun aku nak demam... entah... tapi tak pe la... aku tahan sakit nie... dan kalau dulu di rumah masa sekolah menengah aku mesti manjakan sakitku.. maksud aku , aku akan tido jak.. disini tak boleh.. kalau aku asyik tido konfom kejaku suma ndak siap... semalam aku kena siapkan assignment bi... 4 jam aku depan laptop buat power point.. sumpah aku penat sangat pastue.. kepala ku berdenyut dengan kuat.. :(
manja ka aku? 

ya ... itu dulu.. sekarang tak... aku berusaha untuk tidak jadi budak yang manja.. sakit sikit.. mak... pening sikit.. mak... berdarah tangan sikit.. mak... tapi kini.. aku di sini.. terdampat di pulau yang kecil untuk menuntut ilmu... aku tiada sapa2 sini .. ya.. tiada.. aku cuma ada kawan.. kawan yang aku anggap sebagai keluarga aku.. rummate yang aku anggap sebagai pengganti kakak2 ku..  

rindu ayah.. rindu mak.. takpe.. ada 2 bulan lagi..:)

sumpah ! sekarang nie aku rasa nak menangis.. fine.. aku memang manja ! >_<
tapi sekarang kurang2 sudah.. but , i will never stop being "manja" with my mom and dad.. seriously... hehe..:D 3 hari aku sakit, dan 3 hari nie juga aku tak kol mak bapa aku gtau aku sakit.. ada juga aku gitau kakak aku , tapi rasa2nya kakak aku tak bgitau mak bapa aku kot aku sakit... sebab teda nieh mak bapa aku kol.. heeeeeeee... :D nampak sangat kakak aku tak nak aku jadi manja.. ok thenn... hehe..:P

alhamdullilah... sekrang dah ok sikit dari semalam... 
baru jak pas makan panadol 2 biji tadi tanpa isi perut.. kan aku dah gtau aku memang failed jadi nurse.. apatah lagi doktor... :P 

oraiittt.. mengantuk dah aku nie.. doakan kesihatanku ya kamu , kamu, dan kamu.. :)
korang jaga diri gak. kalau sakit, jangan lah jadi manja macam aku.. haha.. 

nite.. tatatata...

p/s : kalau banyak kesalahan ejaan , sory la ar.. al maklum lah dah tengah malam kan.. haha.. :D

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -