Popular Post

assalamualaikum... salam sayang... salam rindu...


uiseh... rindu nie mau buat entry blog... seriuss... betull... rindu sangat2... heeee.... aku sibuk bha kesian.. sory ya semuaaa... hehe... entah apa kabarnya blog ku nie... sury3x... hehe... emmm.... 


napa tiba2 aku buat entry nie? haha... sebab... emm.. nampak tajuk atas tue..? sebab aku mau cita sikit .... n entry nie aku buat khas untuk kawanku... kawan yang aku sayang... =) MASNEH YOUDI... 
nie naa gambar budak nie... 


agak feminin di situ... hehe... yang sebelah kiri tu
kawan saya... =)

ok... let me start !

apa makna kawan bagi kamu? orang yang selalu ada dengan kamu masa senang? masa susah? kawan yang kongsi masalah dengan kamu..,? kawan yang selalu menangis sama2 dengan kamu? yang apa lagi? ndak tau sudah... hehe... 

bagi aku la kan... kawan nie tak semestinya sentiasa tahu semua tentang kita... kawan nie macam air pantai... dia datang dan pergi... tak selalu ada... dan.. kawan juga manusia... manusia yang punya sikap sama dengan diri kita... yang ada masalah macam kita... 

susah nak cari kawan yang betul2 sayang akan kita... betuul... mungkin dalam dunia nie ndak da kawan yang sejati.. kawan yang betul2 ikhlas berkawan dengan kita... sebab hati manusia berubah2... macam juga pantai.. kalau tiba2 ada tsunami... air pantai tue akan bergelora... apatah lagi manusia.. bila tiba2 ada yang menghasut dari kanan dan kiri... 

miss jun( pensyarah bi kami ) kan pernah cakap..
" jangan takut untuk kehilangan kawan kamu.. kawan just datang dan pergi.. " 
masneh.. ko percaya tue kan? aku pun percaya... =)

mungkin kita dapat bersama sekrang... dan masa yang kita tinggal cuma hanya ada 3 bulan lagi untuk bersama... lepas matrik kita berpisah sudah ... ndak tau lagi dapat sama2 atau tidak... tak tau lagi.. dapat ka tidak kita pi makan sama2... tak tau lagi.. dapat ka tidak ko spend saya lagi... heeee... part "spend" tue aku suka mention... hehe... =D aku kan muka ndak tau malu..=P

bidak bha mukamu sedih2... aku ndak sukak tengok ko sedih2... aku pun ndak tau mau cakap apa tadi... kita kan pernah juga bergaduh hari tue... hurm... bergaduh la sangat kan.. hehe... hanya kerana kehipokritan aku ... 2 hari kita tak bertegur... hehe.. and that moments teach me about 'joke'.. ko yang ajar sa bergurau tanpa terasa... dan sekarang aku pandai sudah bergurau... 

maka... dengan itu.. aku nak cakap di sini...

" JANGAN TAKUT HILANG KAWAN "

sebab bulan 4 nie pun ko akan kehilangan aku... hehe... dah2 la ko sedih.. but i respect u la.. sebab u selalu think positive.. kalau aku menangis sudah ya... hehe... ko kan selalu steady jak.. apa2 berlaku pun ko ok jak.. aku dah tau macam2 jenis kawan masneh... orang yang aku betul2 percaya sebagai kawan sehidup semati pun boleh khianat aku ... apa lagi yang aku ndak percaya...

bha... sudahla .. cukup dah nie.. yang pasti aku selalu jadi kawan kau buat selama2nya... SAVE dalam memori kau k!!! =)) 

penuh emosi.. 
~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -