Popular Post

assalamualaikum... salam sayang semua... 


apa khabar ? =') aku cuti seminggu nie.. sempena tahun baru cina... hehe... and now i'm at TAWAU ! hehe.. =D tapi esok dah balek labuan.. =( sebab nak study... seriously, i can't study here... haha...  aku tak boleh nak belajar... and untuk pengetahuan korang.. 3 hari sudah aku di sini... ndak sentuh buku pun... heeee.... entah la... gila sudah.. ndak insaf... 

ok .. stop ! aku bukan mau cerita pasal study.. aku mau cerita pasal kawanku sorang nie... 



*dayang nur shafikah musain *

aku rindu dia.. rindu sangat2... sangattt... ='( and.. now i feel want to cry... sumpah.. aku sayang dia .. sayang kawan yang tak pernah lupa kan kawan dia... aku rindu senyuman dia... 

sebenarnya... kebelakangan nie.. dia mula menjauhi kawan2 satu kelas ku... budak cp4t16.. dia selalu cakap.. kami tak sayang dia.. kami tak peduli dia.. padahal.. betapa kami sayang dia.. betapa kami rindu dia dalam kelas.. dulu dia tak macam nie... dia tak la selalu tak datang kelas.. tak masuk kuliah...

paling aku tak boleh terima .. dia cakap.... " aku punya hal... tak payah kamu mau peduli .. "

untukmu dayang, 

" ko tau ka aku sakit hati bila ko cakap macam tue... aku rasa sedih sangat... kenapa ko sanggup cakap macam tue? aku busybody ka? aku jahat ka? aku tak layak kah jadi kawan ko? tak boleh ka aku mau jadi kawan ko...? walaupun aku baru rapat dengan ko... walaupun aku baru kenal ko 2bulan lebih.. tapi aku dah anggap ko sebgai kawan terbaik dalam hidupku... aku bahagia dapat kenal ko sebagai kawan ko... ='( betuulll... 

aku tak tau nak buat pa lagi bila ko menjauhkan diri dari aku dan sylvia.. aku mesej.. kol.. ko tak nak layan.. ko tau ka aku terasa... bila orang tanya pasal ko ngan aku.. aku mau jawab apa dyg...? sebab aku sendiri pun aku ndak tau pa2 pasal ko... ko tak nampak ... orang semua cakap kita kawan baik.. padahal aku ndak  tau pun sama ada ko anggap aku kawan baik ko atau tidak... 

aku dengan sylvia selalu sama2... kami rindu satu perempuan yang tinggi di sebelah kami yang rendah nie... =( banyak kan gambar kita sama2.. takkan ko tak rasa apa2 bila tengok gambar kita bertiga? =(
paling aku sedih... ko tak bercakap dengan aku dah... dan aku dapat tau... hari tue ko ada di luar lab.. ko x masuk.. ko tau ka aku sedih.. sampai begitu sekali ko benci kami... sampai nak tengok muka kami pun ko tak sanggup... sampai hatimu kan.. =( 

dayang.. cukup apa yang pernah aku cakap dengan ko hari tue.. dalam bilikmu... aku ingat ko dah cukup jelas dengan apa yang aku cakap.. rupanya ckit pun tidak... =( aku ada salah cakap ka dengan ko hari tue.. aku minta maaf ya... aku tak berniat pun nak sakitkan hati ko... maafkan aku...

cuma satu aku nak cakap... dan tolong simpan dalam otak kau buat selama2nya... !

KAU KAWAN AKU !!!!!!!!!!!!!!!! 

aku harap sangat kau baca blogku nie ..."

aku ingat mau letak gambar2 kita nie masa dah habis sem.. sekarang nie.. tak tau la.. antara ya dan tidak jak.. sama da kita dapat habiskan sem nie sama2 atau tak.. dan aku masi berharap pelangi akan datang....

insyaALLAH... =')













ada banyak lagi... tapi aku rasa dah cukup untuk ko kan.... ='( aku tak tau nak cakap apa lagi...

aku harap ... kau tau apa yang aku maksudkan dayang... 

hurm.... ='(

kawan yang selalu ingin jadi terbaik,
~LIA~ 

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -