Popular Post

assalamualaikum... salam sayang... buat semua.. =) 


selamat pagi... selamat hari ahad... hehe... jam menunjukkan pukul 9.23am... ok.. sepatutnya aku study... tapi ndak pa .. aku luangkan setengah jam untuk tulis entry nie.. khas untuk nama yang berkenaan... sebelum tue.. aku bagi link blog lelaki nie.. 


BLOG SHAHRIZAN BIN KASIP =)

buka k.. untuk kenal dia lebih lanjut... kalau dah baca salah satu entry yang dia buat .. balek semula ke blog aku.. hehe.. =D

kenapa nie? siapa dia dengan aku? kawanku? bfku? wei ! B.U.K.A.N... !!!! haha... aku tak kenal dia.. aku tak pernah tegur dia.. dia cuma kawan berblog.. hehe... yang aku tahu pasal dia... dia budak tawau... macam satu umur dengan aku... kalau tak silap la.. kalau silap sila tepuk tangan.. haha.. 


*berdebar nie mau taip entry untuk dia*
-dia tak kenal aku.. aku tak kenal dia.. tapi aku rasa aku sedikit tau pasal dia.. mungkin ada kawan2nya yang jadi friend dalam fb ku... aku harap dia tak marah aku buat entry untuk dia nie...  sebab setiap hari aku akan baca blog dia... aku akan baca setiap entry yang dia buat... kamu dah baca kan?

selama nie aku baca ja.. jadi pengikut dan pembaca setia... heeeeeeeeee=) ndak bha.. sebenarnya.. niat awal2 tue.. ndak mau nie bwat blog untuk dia... aku try cari fb dia.. tak dapat.. aku rasa dia dah tukar nama kowt... jadi tak dapat mesej dia dari fb... bha.. aku try comment dalam blognya.. ndak dapat juga.. dah berpuluh kali aku try... huhu.. entah... kenapa... so... last step,.. buat blog khas untuk dia.. boleh taip berjela2...* harap dia baca la* tak tau nak gtau dia macam mana aku bwat blog nie untuk dia... 


ok... tujuan aku buat entry nie sebab aku nak bagi pendapat n nak bagi sedikit nasihat.. 
* macam la bagus sangat aku nie kan? * haha... sudah.. diam... hee..=D 


TO SHAHRIZAN :


pertama sekali.. maaf.. kalau saya agak keterlaluan buat post yang terlalu umum nie.. maafkan saya k... semua nie hanya sebagai nasihat dan pendapat dari seorang kawan blog kepada kawan blognya.. tiada niat lain...


ok... untuk pengetahuan anda.. *ceeh* hehe... aku selalu baca blog ko.. setiap entry ko aku akan baca... dan setiap kali aku buka blog... blogmu la yang muncul dalam dashboard ku... hehe... * ini menandakan anda sangat rajin berblog* ... bagus2x... hehe..=D

ndak bha,.. macam gini.. *keluar bhasa tawau*... satu daerah bha kita... hehe.. saya guna aku la ya... ndak best bha guna saya2... dah2... straight to the point... seriously... u a good2 man ever i meet... heee... setia pada kekasih dan agak sentimental... tak pernah k aku jumpa lelaki yang rajin berblog... pastu post pasal cinta2.. and apa lagi pasal awek dia.. cinta mati dengan awek dia... 



and now.. cuba ko baca balek blog ko.. setiap entry ko buat... dan berapa kali ko post ko menangis sebab dia.. berapa kali airmata ko jatuh sebab gf ko... ? banyak kan... kadang2... aku tunggu juga entry ko yang happy2... macam mana ko lalui hidup ko ek? asyik2 ingat pasal dia... 


ok2... jangan salah sangka... aku cuma nak cakap... apa yang patut di cakap... pernah dengar " bunga bukan sekuntum , kumbang bukan seekor? " (*pandainya aku berperibahasa* haha)... bukan dia sorang jak perempuan yang ada di dunia nie... jangan la terlampau fikirkan dia... banyak lagi benda yang kena di buat.. banyak lagi hal penting yang ko kena ingat...


tak dapat pa  kalau ko menangis pasal dia... penatla baca kalau ko asyik sedih.. menangis.. sedih menangis... * apasal perempuan tue tak hargai airmata ko ek? * ( huh... geram nie)... susah sangat dia mau setia dengan ko... ? entahla.. aku tanya pun.. ko ndak da jawapannya juga kan... ok then... em... aku tabik ko tau ko sanggup biarkan dia dengan ex nya.. ko selalu cakap "yang penting dia bahagia..." *part tue aku suka... haha* baiknyaaaaaaaaa ko.... hehe...


lelaki yang baik untuk perempuan yang baik... ko percaya jak.. satu hari.. ALLAH akan anugerahkan ko perempuan yang terbaik untuk ko... =) kalau ko terpaksa kehilangan seseorang yang ko sayang.. yakinla.. ALLAH akan bagi orang yang lebih baik untuk ko.. ALLAH maha adil wahai Shahrizan Bin Kasip... =) jangan pernah menangis untuk sesuatu yang tak guna... walaupun semua orang tahu.. kadang2... tangisan itu salah satu ubat kedukaan... (betulkan?) .. tapi tak semua kita mesti tangisi... ada yang perlu ada yang tak...


chill k? hidup mesti diteruskan... =) masih banyak lagi orang yang sayang ko... kalau sorang tak sayang ko... ada seribu lagi yang sayang ko..  jangan takut untuk kehilangan orang yang kita sayang... =)

yakin dengan diri sendiri... pasti boleh ! =D

                                                                                insan yang lemah,
                                                                              Rozalia Binti Alik..

ok lah... masa dah nak hampir tamat... heee... =D dah dekat pukul 10... aku nak study... esok hingga hari khamis exam ujian pertengahan semester ... doakan aku ya... kamu, kamu, dan kamu... tolong doakan aku supaya dapat jawab semua soalan2 tue dengan baik... insyaALLAH...

bha... daaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~ jumpa lagi semua...

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -