Popular Post

ASSALAMUALAIKUM... salam sayang...


ok... tengok gambar di atas? agak kebudak2kan kan? kan? kan? hehe.. tapi orang dia mature k.. :P
hurm... teda bha.. timbul lak kontroversi pasal nama nie dalam kalangan kakak2qu... adehh.. hari tue ada juak dorang cakap2 pasal nie... pastu senyap.. then timbul balek isu nie... huhu... >_<

to my sister2... and all my friend.. jangan la nak membodek.. merayu... meminta atau yang sewaktu dengannya untuk suruh aku tukar nama ku tue k... hehe... actually nama facebook ku bha tue... pelik sangat kah dengan nama tue? ...

aku ingat lagi.. aku buat nama tue time aku pas spm.. law ndak silap.. cuti spm tue...aku kan aktif men fb time tue... pastu time2 ngah online terdapat ilham buat nama tue... nama "senyuman dalam tangisan" dah cukup sebati dalam diriku.. entah kenapa.. tapi emang dah cukup sebati.. :)

emm... tapi aku peliklah... orang yang baru tahu fb ku mesti ckp "senyuman dalam tangisan???"(dengan muka herannya) ... aduhh... is it really3x weird? hurm... for me not... sebab aku da sebab tersendiri kenapa nama tue muncul... ok fine... let me tell u what is the meaning behind that name .. ok??

begini bha sebenarnya...

senyuman dalam tangisan ... nama nie merujuk kepada diriku sebenarnya... aku ... seorang gadis... yang biasa... gadis yang makan.. minum... tidur... mandi.. macam kamu juga... ya la bah... aku kan orang.. hehe.. nie maksud di sebalik nama tue..

*SENYUMAN*
- aku seorang gadis yang murah senyuman... kamu senyum saya senyum... senang kan? hehe... aku nak bagitau yang sebenarnya... hidup ku juga ada kebahagiaan.. ada senyuman yang tercipta... ada perasaan gembira... sentiasa ada senyuman di bibir ku... aku nak bagitau juga.. aku sentiasa inginkan kebahagiaan...

*DALAM*
- nie nak explain macam mana ek ? nie plak .. satu perkataan... haha... tiada maksud.. cuma sebagai penghubung dengan "tangisan"

*TANGISAN*
- sebelum tue.. FINE.. aku setuju perkataan nie ndak bagus... tapi bukannya ndak bagus seratus peratus kan? ada juga tangisan kegembiraan.. tangisan kebahagiaan.. tangisan kepuasan... dah2.. di sebalik perkataan nie .. aku nak bagitau yang dalam hidup ku juga ada kesedihan.. ada kesakitan .. ada keperitan yang aku lalui... aku tak selalu bahagia.. sebab ujian datang satu persatu... dan setiap kali dugaan tue datang.. tangisan sebagai salah satu pengubat...

em... cukupla tue.. selebihnya aku simpan sendiri.. hehe... mana boleh bgitau semua.. bocorla rahsia..;P... sebagai konklusi.. "saya tetap tak nak tukar nama fb saya" .. ceehh.. macam debat plak. haha...

oklah.. mau masuk waktu maghrib dah nie.. sekalian aku buka puasa.. hehe.. dah 3 hari puasa ganti nie... insyaALLAH ada 13 hari lagi untuk di ganti.. terkejut? haha.. normal la tue..;)
_malam ada lecture math_ ( tiada niat pun nak bgtau sal lecture nie) haha...

bha... tata.. semuaaaaaaa....

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -