Popular Post

assalamualaikum... salam sayang dariku... :)

agak lama menyepi kan? hehe... bukan apa... baru2 nie risau sangat pasal keputusan sem 1 yang nak keluar dari persembunyiannya... haha... sekarang nie aku dah boleh tarik nafas lega... :)) sebab aku baru jak balek dari ambil keputusan nie jam 3 petang tadi...

tahniah untuk pelajar2 matrikulasi yang dapat keputusan yang cemerlang.. dan yang agak kurang baik tue teruskan usaha k.. :) this is not the end of the world... alhamdullilah... keputusan ku agak baik.. dan mencapai target yang aku harapkan... ALHAMDULLILAH... pas nie nak target lagi untuk ups bulan 1... :D

em... keputusan tak 4flat tapi aku tetap bersyukur... akhirnya semua terjawab.. aku masih kekal dalm PROGRAM SATU TAHUN.. ok... let me share my result...

STATUS : LULUS
POINTER : 3.38 (alhamdulillah)

FIZIK : B-
KIMIA : B+
MATHEMATHICS : A-
SCIENCE COMPUTER : A

alhamdullilah... itu jak yang mampu aku ucap... aku tak tau nak cakap apa lagi ... sebab aku ingat aku dapat 2.00++... rupa2nya boleh juga aku dapat 3.00++... alhamdulillah... ALLAH maha pengasih... lepas nie aku akan struggle berhabis untuk sem 2.. aku nak belajar bersungguh2.. aku nak dapat keputusan yang lebih baik... insyaALLAH... AMIN.. :)

selasa 06 december 2011 .. tarikh yang bermakna.. manisnya hari nie.. indahnya anugerah TUHAN.. ALLAH berikan perasaan takut kepada hamba2NYA... serius... aku ndak tenang sejak semalam tunggu saat2 nie... takut sangat... time tu ... di bibir ku hanya bermain nama ALLAH... 'ALLAH,.. ALLAH..ALLAH.. ' tenangkan hatiku...

pagi tadi kami cuma ada 1 jam kuliah, 1 jam tutorial, ... dua2 aku x fokus... bukan x nak.. cuma x dapat fokus... asyik fikir apa kan jadi ... hurm.. mcm mau ambik keputusan spm jak... cuma nie naik sikit... keputusan PSPM.... hehe... time pi dewan tue... punya main berdebar... berjalan pun di nampak2 sebab aku lambat datang.. senyum2 jak aku padahal dalam hati.. dup dap dup dap.. mau meletup...

first2 TUAN SAWANG (pengarah kolej) buat ucapan... banyak la di cakap... pasal pencapaian kami.. lepas tue budak JPP yang rasmikan ambil result tue.. kesian dorang.. hehe... ku tau macam mana perasaan dorang.. pastu kami lagi yang menyerbu ... aku punya main semangat sampai terpisah dengan kawanku yang sama2 jalan masuk dewan dengan aku.. terlampau excited mau tau... aku tandatangan namaku amsa mau ambil result tue pun bergegar.. ndak betul suda... pastu.. pensyarah ayng bagi resultku tengok.. then dia senyum "congratulation! " .. waaahh... YA ALLAH !!!!!!!!!!!!!!!!! TERIMA KASIH.. bersyukur sangat2.. hehe...

dah2 la... ter "over" excited plak nie... penat sudah menaip nie... semangat dah mau study nie... nak study berhabis untuk sem 2... :)))) insyaALLAH...

kamu.. kamu.. kamu.. dan kamu.. jangan pernah berhenti doakan aku ya.. :)
sayang kamu semua...

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -