Popular Post

assalamualaikum ... 
salam sayang semua...




~abaikan gambar di atas... haha.=D~ sekadar hiasan~ 




pa kabar? chat? hehe... sory lama tak update blog... tak tau nak update apa.. em.. nak cerita sesuatu ... pasal fb seseorang nie...


tau ka.. sehari tak update status di fb.. komfom tak sah.. hehe.. bukan addicted tapi macam jadi sebahagian dari benda yang mesti dilakukan bha.. wajib update fb... pastu kan.. ada bha satu lelaki nie.. aku kenal juga. kira boleh dikatakan kawanku la.. sebab aku kenal dia.. dia pun kenal aku..


cuma kami ndak bertegur pun di fb... just jadi fren jak.. mau tau ka.. setiap kali aku online kan.. emm. maksudku on9 fb la.. komfom aku akan terautomatik buka fb dia.. kalau terlupa pun.. masa hari tue aku akan bukak juga page fbnya.. 


alasan ???


ok.. first sebab dulu dia nie playboy.. selalu tukar gf.. dalam sebulan ada jak gf barunya.. pastu gambarnya dengan gfnya banyak bha.. macam updated betul.. kalau dia sudah break.. terpadam la gambar2nya dengan ex gf... update pulak gambar baru dengan gf baru.,.


tapi baru2 nie.. eh bukan.. macam dekat 2 bulan sudah.. aku terkejut.. kenapa? sebab dia setia dengan sorang pompuan.. pompuan tue ok la jga.. cantik. cute...alaa.. testnya.. mestilah cantik.. aku kenal bha dia macam mana.. hehe...


bukan pa bha.. aku sangka dia nie ndak pandai setia... sebab masa first2 dia kapel ngan pompuan tue aku cakap dalam hati " hurmm.. gf baru lagi... tengoklah pas sebulan komfom putus"... tapi pas sebulan tue.. uik.. ndak break pun.. malah makin mesra... aku pun cakap.." cayala bro!! " haha...


second, status dia yang pelik2 n jiwang2 gtu lorh... haha.. kamu mau tau ka.. dia nie on9 24 jam sehari.. emm.. ndak la bha jugak sebab dia nie kerja jugak kesian.. kalau dia kerja dia off9 la tapi kalau dia tiada kerja komfom on9 ndak pun main game.. gila la.. setiap pagi update status say 'gud morning' untuk kekasih hatinya... so sweeeet... haha..=P 


third, of coz dia hensem.. haha... mukanya ala2 indon bah.. artis2 indon lelaki yang hensem tue.. cute seh... betul! hehe... kalau aku cakap pun bukan kamu tau jugak kan.. haha.. biarla...  yang penting aku tau mukanya macam mana... 


bha2.. cukup la tue... alasannya... BUT ! huruf besar tue... tapi aku gtau ya.. pengakuan berani mati nie.. aku NDAK SUKAK dia bha.. haha.. minat jak ar.. bukan yang suka sampai jatuh cinta .. just minat macam minat artis.. dia bnie besa2 jak.. lelaki normal... hehe... aku paling sukak kalau dia speaking... punya main mantap.. kalah mat2 salleh..-=P 


p/s: ndak berani aku jatuh cinta ngan dia sebab ada sudah ceweknya(girlfriend) .. macam cinta mati bha dia dengan ceweknya tue... bha.. aku sentiasa doakan dia bahagia... 


to that boy => sory... because i be your secret admire.. haha... =D


k,lah... tata... nyte ! 

2 Responses so far.

  1. uits... hahha... xpe kalo ko x nak biar aq amek... muahhaha...

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -