Popular Post

assalamualaikum... salam sayang... :)


today i'm so gay... haha.. gay tu maksudnya gembira... :D
tadi petang aku keluar outing dengan kawan2 perempuan satu kelas (ainur, fatin, dayang, masneh,marjorie, kak shirly, kak nisa).. best ! kami jalan2 sama2,,, makan sama2... dan part yang paling best main boling sama2... serius dan 2 rius.. aku ndak pernah main boling ya... haha... first time nie dalam hidup.. selama nie main game bowling jak.. tapi tadi at last dapat jugak aku pegang bola bowling tue and baling bola2 tue.. haha... serius .. best!!!! 


bha... taknak cerita banyak.. biar gambar2 yang menceritakan cerita hari nie.. hehe..=)


excited nak main bowling... =D

'pic of the day' =D


say cheeessee ! =D

masneh anak youdi yang excited bila tiba gilirannya.. haha

berat bola nie 7 kg... ini jak yang aku guna... paling ringan... haha

ainur pun guna bola yang sama jugak.. asyik nak rebut bola ngan aku..=_='

kakak shirly luyap n kakak nisa =)

fatin dengan posingnya... haha=D

may n dayang tak main bowling.. dorang kata dorang tak pandai main... 
( aku pun ndak pandai main bha .. haha) 

group AINUR, FATIN, MASNEH... dorang banyak kali strike.. ( jealous ! )

Group kakak SHIRLY, aku , dan kakak NISA ... kami da BEST ! =D

apabila bertemu.. macam nie la kami.. haha

tengok tue.. sama kan bola kami..? =_='

'interframe ! '

gambar nie kami ambik tyme jalan2 di uk.. terjumpa abg hensem nie.. haha

dayang suka 'abg' nie.. haha=D




k,lah... ada banyak lagi sebenarnya.. tapi line nie ciput kesian.. cukupla nie ya.. hehe... bha... gudnyte.. 
tata... 
=D


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -