Popular Post

assalamualaikum.. salam sayang dari lia... 


kamu.. kamu.. kamu... sory... baru dapat online sekarang.. heeee.... buzy cuti... haha..:D


ok... cuti dah 7 hari berlalu... tak sedar kan.. kejap jak... so... cuti seterusnya...seminggu lebih lagi... bha.. mau tau... cerita masa balek tawau hari tue... just pengalaman yang tak dapat dilupakan.. penat la mau cita satu2... heee.... tapi bestlah! pasnie... kena belajar lagi... insyaallah... ada peluang lagi kan... 


di tawau suda nie.. heee... apa aku buat cuti... jadi babysister... heee.... =_='
masa di airport hari tue.. aku dah tau yang aku akan jadi baby sister untuk anak2 buah ku.. anak kakak ku yang sulung... dua orang.... syamir faiz c abang... syahmi fauzi c adik....
neeee gambar hero2 ku nie....




ini hero pertama.... huh.... comel kan? tapi hyperaktif!

tu c adik .. hero ke 2 yang ketawa.... menganga... heee... comel...
pandai...:D ngan kakakQu n abg iparku...

3 hari suda yaaa aku jaga dua budak.... serious... mo patah pinggangQu.... haha.... :D penat siooot.. ndak pa laa... bertahan seadanya... tapi... jaga dorang nie best jugak.... ndak juak hari2 ku keboringan kan... ndak tau mau wat pa... heee.... comel bha dorang... setiap hari ada jak dorang wat aku ketawa... kadang2 menggeramkan... 

paling lucu tadi... c adik.... tau ka... dia pi coret kertas.... penuh nie dia coret.. entah pa2,,,
tiba2 dia cakap ngan.... "cik.... cik... waaahhh... cantiknyaaa..."
 okkk.... dengan muka kagum aku tinguk... yaa... pandai pauzi..... cannntiiikkk... haha... entah mana yang dia nampak cantik... punya penuh dengan coret2an nya.... 


 c abg pulak... lucu sebab dia takut mau dengar suara atau bunyi cerita DONGENG... yang di tv3 setiap petang main jam 3... haha... entah apa yang dia takut... setiap kali main cerita tue... dia mesti tutup teling ... dan dengan gigihnya dia merampas remote dari aku.... haha... last2 aku mengalah...


as a result... tengok tv bisu... haha... walaupun ada seri kata... tapi... ciaann... mataku nie dah rabun.. entahlah... releks jak la... kan dongeng tue senang juak ceritanya.... heee....
 fauzi... faiz... makcik sayang kamu dua!...:D


kakakQu yang sulung... ~kak ani.. cakap ngan aku tadi... dia minta tolong jaga anaknya di rumahnya... ruamhku ngan rumahnya jauh yaa... terpaksa tinggal sana... bha... aku cakap.. mana aku mau... saat2 terakhir cuti ku tue kak ani.. pastu dia cakap untuk dua hari jak.. isnin n selasa.. bhaa... lepas pikir2... insyaALLAH laa... aku pi rumahnya.. kesian jugak kakakQu kan... terpaksa ulang alik dari rumahnya pi rumah kami... 


boleh juak lepas2 rindu.. pasni ndak kan jumpa dorang sudah kot sampai habis sem... huuu..:(


k,lah.... tu jak la,...t ada story... aku cerita lagi ar... tata...:D
selamat malam...


p/s : cuti... cuti... cuti,... mood cuti... nak tito puas2... heee
~LIA~ 

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -