Popular Post

assalamualaikum... salam sayang dariku... :)


 apa kabar? macam surat plak... hee...:D hurm... mula coretan blog nie dengan senyuman... walaupun... kepala berdenyut2 meminta rehat... mata pedis meminta ditutup..


ALLAH... entahla... sejak 2 hari nie lepas balek dari tawau hari tue.. kepalaku sering buat hal.. terutaman malam... menjelang malam.. selalu selepas isyak... kepalaku akan berdenyut2 seolah2 ada sesuatu di dalam.. kadang2 tue... mcm ada sesuatu yang cucuk.. dah letih nak makan panadol.. aku tahan jak... sapu guna minyak kampak.. tenyek koyok di kepala... tidur... bangun tue dah ok sikit... aku tak nak bergantung sangat dengan panadol sebab aku tau.. panadol tak bagus kalau di ambil terlalu kerap..


tadi pagi aku outing... dengan kawanku dayang n sorg lagi kawannya... habibah... bertambah lagi orang yang aku kenal di kml nie.. hee.. first tue ingat jalan dengan c dyg jak.. rupa2nya dia bawa kawan... aku ok jak.. tapi entah napa sampai jak di uk... badan ku mcm letih sangat... berat... tak terdaya mau jalan... kepala pun berpusing2.. lepas bank in duit kami pi monegain... beli barang... hbis jak beli barang c dyg ajak pi pantai.. tapi... serius.... kepalaku sakit sangat...  aku pun minta izin mau pulang.. nasib c dyg tak marah... cian juak dia.. aku yang ajak dia outing aku plak pulang awal... hurm... masa jalan pi stesen bas tue kepalaku macam nak pecah jak... rasa mau pengsan jak.. tapi aku kuatkan semangat.. alhamdullilah.. aku selamat jugak smpai di kml... :)


kadang2 aku terfikir... apa sebenarnya penyakitku... kenapa sakit kepala tue kerap datang... nauzubillah... macam2 aku fikir... aku tahu nie ujian untuk aku.. dan insyaALLAH... aku tabah menghadapinya! :)


esok.... kehidupan sebagai pelajar untuk sem 2 bermula... pensyarah baru... suasana baru pastinya... :) awal pagi dah belajar .. pukul 7 pagi.. sem lalu puku 7.30... hurm.. di awalkan setengah jam.. dan pulang pun.. jam 4pm... 


kamu... kamu.. dan kamu...
aku mohon doa...
doakan sakit kepalaku nie cepat sembuh...
doakan perjalan sem 2 ku baik2 saja....
doakan result sem 1 yang bakal keluar 6 december nie cemerlang..
doakan kesihatan dan kejayaan ku...


lia sayang semua orang...:)


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -