Popular Post

assalamulaikum ... salam sayang dariku... :)


akhirnya cuti habis juga... cepat jak masa berlalu kan.. padahal.. aku rasa macam baru jak habis exam.. masih di dalam bilik .. bersiap packing untuk balek tawau.. tapi kenyataannya.. aku dah siap packing untuk balek labuan semula... dan dengan ini saya maklumkan bahawa cuti sem 1 dah habis...:(


aku sekarang kena reda dengan apa yang ebrlaku sebab sepatutnya aku balek guna flight... tapi ALLAH dah tentukan takdir untuk aku kan... aku tak dapat naik flight sebab2 tertentu... jadi tiket flight pun burn macam tue ja... hurm... mcm kakakku ckp... 'bukan rezeki'.. aku terima semua tue... jadi sok... aku akan balek labuan guna bas ekspress... n of course aku ikut bas rombongan... kalau tak aku tak da kawan... pecaya atau tak.. aku manusia last yang beli tiket bas tue.. huhu... tapi.. alhamdullilah... masih ada tempat untuk aku... thanks to FARALIZA (yang urus bas kami) .. sebab berusaha  untuk aku ikut bas tue... heee... :)


now...


KML mariiieee.... LABUAN marriiiieee.. :)


tak sabar nak balek labuan.. nak balek pulau yang panas tue.. hehe... pulau yang banyak pantai cantik.. pulau yang makanannya mahal.. pulau yang dikatakan syurga coklat... paling penting kml... hehe... :))
aku tak sabar nak balek kml.. nak naik tangga pi tingkat dua.. bilik no 5... hehe... walaupun dalam hati nie sedih tahap dewa nak balek.. tak nak... huhu... tapi apa boleh bwat kan... kerja seorang pelajar ialah belajar... i have to study.. sebab aku nak ada kerja yang bagus... hidup yang bagus... hidup yang dapat membahagiakan semua orang.. dan yang paling penting mendapat keredaan ALLAH..:)


sabtu nie kami ada exam muet.. sampai jak kml nanti terpaksa study untuk exam muet esok... komfom la kan.. 3 paper... reading comprehension... writing + listening... paling aku takut listening... al maklum lah... telinga nie dah pekak2 kalau dengar orang putih bercakap... heeee.... tapi aku janji aku buat yang terbaik.. sebab aku target nak dapat sekurang2nya BAND 4... syukur alhamdullilah sudah tue... AMIN44x... tuolong doakan aku ya...


kamu... kamu... kamu... dan kamu.... 


sem 2.. kami nak mula dah... pasti banyak yang berubah.. dan sudah pasti juga akan ada suasana baru... harap semuanya baik2 sahaja.. amin... dan jantungku berdebar2 juga sebab... tengah tunggu keputusan PSPM... sem 1... serius 'takut' + 'excited'... :D


ok lah... penat nie menaip... hehe... jaga diri ya semua.. doakan aku selamat sampai LABUAN pagi jumaat... :)


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -