Popular Post

assalamualaikum... salam sayang... ada yang rindu aku tak? haha...:D



happy2... happy... happy.... hehe... EXAM sem 1 kitaorg dah habis... walaupun perjalanan masa exam tue punya sakit... hehe...tapi ndak pa laa... sekarang nie cuma perlu tawakal jak... berserah kepada ALLAH... apa jak keputusan ku aku terima... sebab aku tau itu lah selayaknya...:)

bhaaa.... sekarang fokis dengan balek tawau !!!!!! daerah ku yang sangat2 di cintai... haha... rindu nie mau balek... berapa bula swa ndak balek... tapi kami cuma cuti 2 minggu... cukupla bha jugak tue kan..:) tak lama g hari raya haji... hehe... tak sabar.... aiiisseeehh.... tak sabar nak tengok tv... nak makan banyak2... nak jumpa keluarga... n tak lupa... nak jumpa BILIK KESAYANGANKU !!! . wajib tue...:D

esok aku balek... naik flight dari kk... ok.. dengan gigihnya aku gtau.. ini first time aku naik flight sendiri... bukan first time naik flight ya.. nie first time naik flight sendiri... serious... takut...>_<.... harap2 semua berjalan lancar... aku pegi kk... dengan rummate ku n kawannya... yang rummate ku nie plak takut naik speedboat... aku takut naik flight... haha... tebalek kami nie.... dia asyik2 pikir dia terhumban keluar.. hehe... entah macam mana aku mau yakinkan dia speedboat tue selamat... hehe....

ya ALLAH... tak terungkap rindu nie... apa2 pun...nak lupakan matriks utk 2 minggu... kepala nie dah cukup berat dengan 3 minggu asyik meghadap buku... tak la jemu.. cuma nak rehat... aku juga manusia... :')

i will miss my KML, hehe... miss RUMMATE ku yang gila2... yang hari2 tengok muka dorang jak... miss lecturer yang aku sayangi... miss MENTOR n MENTEE ku yang loving... miss HOTFM... haha.. hari2 dengar hotfm.. di tawau ndak da hotfm kesian... miss my TEDDY BEAR~monyet n barnie... aaarrgghh.. semua aku rindu....

2 minggu... lama juak tue kan... hargai masa yang ada ya LIA... :D

si perindu

~LIA~ :D

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -