Popular Post

assalamualaikum... salam sayang... 


budak nie akan selalu berusaha! :D


kamu.... saya stress sekarang... banyak benda nak belajar... math.. fizik.. kimia... scomp..  bi. aduh... pening... terpaksa belajar dengan sistematik... sangat2 stress sekrang.. exam kami start jumaat nie... aduh...
mana satu? mana satu saya nak belajar nie? :(


teruk juga penangan stress nie.. rummate saya jadi gila... haha.. mcm2 benda pelik yang dia buat.. sabar jak la melayan... huhu.. kepala saya berat dengan theory2.. dengan fakta2 yang kena hafal... harap2 dapat ingat semua..


satu lagi yang wat saya stress sekrang... saya selalu kebulur.. entah kenpa.. dulu tak jugak mcm ne... :( aduh... bangun pagi jak.. kompom.. perut berbunyi... petang... naa.. di situla... perut saya mendendangkan segala lagu... saya kuat makan coklat lagi sekarang.. mentang2 la labuan nie syurga coklat.. adeehh.. jadi hantu coklat sekrang... =_=


kamu... kamu... kamu...
tolong doakn saya ya.. harap2 saya dapat jawab dengan baik... amin... semoga dapat keputusan yang cemerlang... pspm kami dah nak tiba.. ke stress an semakin terasa nie... budak2 matrik semua asyik ckp sal pspm... huhu...:D


happy2.. happy2... buatkan hati gembira.. jangn stress .. ok? gud luck semua!!! belajar rajin2 tau! hehe:P






p/s: adui... Lia! jangan mengeluh.. be a strong gurl.. ! bole? :)


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -