Popular Post

assalamualaikum... salam sayang...


kucing pun pandai hargai kawan... kenapa manusia tak boleh?:(




mood : sedih... kecewa... :'( 
aku betul2 sedih sekarang... kecewa dengan perangai mereka... rasa nak nangis pun ada... tapi... lia strong gurl kan? jangan nangis ... bole? :'(


tak... aku tak dapat... aku tak mampu pendam perasaan nie sorang.. aku nak bgitau... aku nak sangat bagitau.. seseorang yang mampu dengar masalah ku... aku benci ada kawan perangai macam tue... walaupun pada hakikatnya aku masih ada 1 sem lagi untuk lalui hari2 bersama mereka... dulu.. mereka la kawan baik aku.. mereka la yang selalu dengar masalah aku.. mereka la yang ketawa bersama aku.. kongsi cerita bersama aku..sekrang.. mereka dimana?


mereka bosan dengan aku? ... mereka benci aku? mungkin.. atau itu cuma perasaan bodoh aku saja.. entah la.. serius... aku benci dengan  mainan perasaan nie... :( aku benci sikapku yang suka fikir bukan2 ,.. tapi aku terasa.,.. aku pun perempuan.. aku juga manusia.. bukan boneka yang bila kamu perlu.. kamu datang.. bila kamu sudah tertawa gembira... di sana.. kamu tinggalkan aku sorang2... kawan... jangan mcm tue bole?


cukup banyak airmata yang aku jatuhkan untuk mereka... cukup sakit perasaan nie mereka buat ... cukup... cukup dan cukup... hentikan perangai kamu yang menyakiti aku.. bole? :( aku dapat tahu... apa yang mereka lakukan... apa yang mereka rancang... tak ajak aku pun... maaf... aku terguris bila tahu hal tue... aku kamu simpan dimana..? aku pun kawan kamu kan? aku pun orang yang rapat dengan kamu satu ketika dahulu...


tak pala.. biar aku tersenyum dari jauh melihat kamu ketawa bersama... biar aku menangis sorang diri di sudut kecil itu.. aku tak bermakna pun dalam kehidupan kamu kan? terima kasih.. saya faham.. :(.. aku ingat lagi masa pertama kali kita kenal... kita gembira sangat.. dan bila kamu susah.. aku ada dekat kamu.. aku bantu kamu... aku sentiasa sokong kamu... dan bila aku susah.. kamu tak bantu aku pun.. kamu tak tolong aku pun.. masa kamu ada masalah... aku jadi pendengar setia kamu.. tapi bila aku ada masalah.. kamu dimana? itukah ertinya kawan bagi kamu? aku tak kisah kamu tak bantu aku... tak pa... 


aku cuma nak kamu hargai aku... bole? :(


ignore perasaan jelek nie.. mentor aku cakap... "do some kind to yourself".. napa aku tak nak dengar cakap ar? :(... sir... saya tak pandai... saya tak boleh... huh... that is me... tak pandai dengar nasihat.. Lia, be a strong gurl... bole?


aku tak nak ada kawan macam tue.. tak pala.. kita cuma 2 sem di sini.. dan sem 1 dah nak habis.. tak pa... saya bertahan untuk sem depan.. lepas tue kita masing2 ambil haluan masing2 kan.. saya akan try untuk lupakan kamu yang berkenaan  itu... saya sabar dengan perangai kamu.. cuma tinggal berapa bulan jak lagi kan... ok...:')


terima kasih... aku dah fikir bagus2... aku akan ignore kamu... aku tak kan peduli hal kamu lagi... bergembira la kamu... tertawa la kamu... aku takkan igt aku ada kawan macam kamu..... biarkan mereka... ok lia? :)
lagipun exam nanti.. kamu tak da dengan aku.. aku di kelilingi oleh manusia2 asing... aku tak penting pun dalam hidup kamu.. biarkan aku k... aku tak perlukan mereka.. :')


PSPM lebih penting dari KAWAN... :)


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -