Popular Post

Assalamualaikum.. salam sayang dari Lia...






kenapa dengan tajuk entry ku? ... entah.. jangan tanya... jangan soal.. sebab aku tak punya jawapan.. cuma aku ingin katakan... kini aku faham erti tangisan... erti sakit... erti merana... erti hidup.. sebab aku tengah mengalaminya... 


sakit bila kita tak mampu beritahu.. sakit bila kita cuma mampu memandang... merana bila kita tak mampu menahan rasa sakit tue... dan tangisan menjadi hasil dari kesakitan itu.. konklusinya... itulah kehidupan ...


kepala aku sakit sangat sekarang... tak mampu berkata.. tak mampu tersenyum... untuk sahabat2 yang kol atau mesej...
-maafkan aku... aku bukan sengaja tak nak angkat kol kamu atau balas mesej kamu.. cuma aku tengah sakit hari nie.... perasaan aku tak betul.,.. izin kan aku melayan perasaan jelek ini untuk seketika.. aku cuma perlukan waktu...



berikan aku masa...  aku perlukan lebih banyak waktu untuk hidup... izinkan aku.. :')


p/s: jangan risau.. aku tak sakit disebabkan cinta.. tapi disebabkan diriku sendiri... aku juga manusia.. 


salam ..
~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -