Popular Post

assalamualaikum... salam sayang...


gambar nie tiada kaitan dengan entry nie... :) 




mood : ndak betul !!! 
ok.. awal2 aku dah bagitau.. sekrang.. mood tak betul.. kenapa? sebab budak tue... eii.. geramla... kenapa dengan dia ek? aku pun tak faham... huh.. 


blurr?? ok2 .. aku cerita...


begini bha... ada bha satu budak nie.. pelik sikap dia dengan aku sekarang tau... aku pun ndak tau... reaalllllyyy weeiirrd.... mau jak aku cakap depan2 ngan dia macam nie...


" #@$%&*^+? ... KENAPA DENGAN KO NIE? AKU ADA BUAT SALAH DENGAN KO KA? NAPA KO MACAM TAK NAK TEGUR AKU..? AKU SAKITKAN HATI MU KA? KALAU KO NAMPAK AKU MACAM TAK NAMPAK JA... PADAHAL.. COMEL2 NYA LA BHA AKU DEPANMU NIE.. KO MAU TAU KA..? TERSEKSA OO AKU KALAU KO MCAM NIE.. KO KAWANKU SAMPAI BILA2.. TAPI APA KES TIBA2 MACAM KO MEMULAUKAN AKU? :("


naa... huruf besar suda suma tue... aku sayang dia sangat2... sebab dia selalu ada waktu aku susah.. walaupun perkenalan kami baru 5 bulan lebih di kml nie.. tapi aku tau.. dia ada sembunyikan sesuatu dari aku.. perasaan yang menghasut dia untuk membenci aku... ya ka? entahlah.. jawapannya ada dengan dia...


dan sekarang.. aku tak tau nak cakap apa.. aku tunggu masa jak yang ubah kembali keadaan menjadi biasa.. harap dia kembali menjadi kawan ku masa pertama kali aku kenal dia.. dia yang peramah.. dia yang senang di bawa main.. dia yang baik.. aku rindukan keadaan itu... :(


kamu... yang berkenaan.. aku minta maaf.. aku tau aku bukan kawan yang baik untuk ko.. bahkan untuk sesiapa pun.. tapi aku sentiasa berusaha untuk jadi seorang sahabt yang baik.., yang sentiasa membahagia sahabat2 yang selalu ada di sampingnya.. jangn berubah pliz... :(


aku nak ko tau aku sayang ko.. aku rindukan ko yang dulu.. aku rasa sangat perubahan sikap ko.. aku tegur pun ko buat2 tegur jak.. ko tegur aku sebab terpaksa kan? aku tau kalau dibagi peluang.. ko tak nak tegur aku kan? jangan begitu.. bole tak? sebab aku sakit bila berhadapan dengan ko...


pengakuan berani mati : aku betul2 sakit hati tadi time aku ajak ko.. ko ckap nak ajak dia.. ko tau ak aku terasa dengan apa yang ko cakap tadi.. walaupun ayatmu kalau di baca tak da pa2.. padahal aku faham.. di sebalik ayat tue ada sindiran halus ko selitkan.. .. :(


jangan tambah tekanan aku boleh tak ? :(


~LIA~

2 Responses so far.

  1. lek lu... emo2... heheh.. adat berkwan mmg mcm tu... aku pun prnh rasa jgk..

  2. sakit bha geng dya wat mcm tue.. :(

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -