Popular Post

assalamualaikum.. salam sayang...

kamu.. kamu.. kamu.. dan kamu... saya curi masa kamu sikit k..:)

just nak update blog nie...ok.. saya baru jak pas exam math nie.. nak release tekanan sikit... sebab.. soalan math paper 1 tadi agak mencabar... tapi alhamdulillah.. dapat gak jawab... hampir2 tak cukup masa... alhamdullilah sekali lagi.. ALLAH sentiasa beri saya sedikit waktu...:')

bukan nak citer sal exam... mesti kamu boring mau tau kan.. haha... sebab... semua org pun exam.. bukan saya jak..:D bha2...

kamu.. kamu.. dan kamu... saya ada satu puisi.. em... tak lah perfect sgt .. sebab spontan nie.. buat puisi nie...

CERITERA HIDUPKU

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
semua bermula dari satu kelahiran..
dengan cinta dari seorang insan...
bertarung sehabis mungkin untuk memberi kita peluang...
ibu.. terima kasih.. duniaku dah menjadi warna warni sekarang...

maaf ... bila aku kata hidup itu perit...
maaf ... bila aku kata hidup itu menyakitkan..
maaf... bila aku kata hidup itu mencuakkan..
tapi maaf... aku takkan kata dunia itu merugikan..

hidup itu indah...
sana sini... gelak tawa menghiasi hari ...
sana sini... tangisan kedengaran ..
sana sini... ku tak mahu hidupku jadi paranormal..

keyakinan membolos jiwa ku..
aku ingin hidup itu jadi sahabat baik ku..
menyayangi... mengasihi.. mencintai..
menyakitkan.. merana... perit,..
semua itu ... kita perlu...

agar mampu jadi ceritera hidup..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nukilan... LIA...

tak nak ckp banyak... hehe,.

DOAKAN AKU UNTUK PAPER SETERUSNYA...
PADA HARI ISNIN ======>>>>>>> KHAMIS..
:')


tata...

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -