Popular Post

ASSALAMUALAIKUM... salam sayang... :)


gambar depan pintu bilik kami.. muka2 skema suma.. haha:D

ok.. pagi2 lagi kami di suruh bangun yaaa... macam mo gilak jak kami.. sudah la semalam lambat tido.. pagi2 plak speaker dalam bilik kami nie berbunyi.. bunyi siren lagi tue.. macam ada kebakaran jak berlaku... first tue ... liat juak mau bangun .. tapi pas sir sharil (felo kami) pasang lagu jiwang.. tak pasal2 lagu SALEEM jadi lagu santapan kami pagi2... haha.. terus aku ngan linda terbangun.. tolonglaaa... haha.. pagi2 dah pasang lagu jiwang.. c Niza teda.. dia pi bengkel menjawab exam.., c Irene pun teda... dia pi ptndgn Kawad... tinggallah aku ngan c Linda jak dalam bilik...

kami bangun jak terus tengok bilik... Subahannallah.. bersepah sana sini.. haha... tak berkemas langsung.. adeehh.,. lupa lak nak gitau .. kami ada GOTONG ROYONG PERDANA hari nie sebenarnya.. bersihkan bilik + tandas... tapi soryla.. kami tak bersihkan tandas pun.. bilik jak.. haha.. malas bha,.. emm... tutap ...tutap.. bersihkan bilik sambil dengar lagu yang di pasang dari office fellow.. lagu yang entah pa2.. kpopp la.. iban laa.. haha... pelik tul... 

and... lastly.. pas kami habis kemas... waahh.. bilik kami terus bling2... thumbs up to me and linda!! haha.. cantik.. n kemas sioot kami bersihkan.. hehe... tapi.. sedihla.. pas kami bersihkan kipas tue terus ok suda dia..ndak sudah berbunyi2... kalau tak.. boleh kami dapat kipas baru.. hehe...

p/s.. : mo minta spon nie ngan NIZA n IRENE... sebab kami dah penat2 bersihkan bilik.. haha... betull.. penat gila... hehe... bha.. mau sambung tido.. t tengah hari pi padang.. bagi semangat tuk ohlaragawan n olahragawati kami yg bertanding... final hari nie.. aisseehh.. tiba2 lak lapar... >_< haha...

bubyeee..... salam ...:) 

~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -