Popular Post

Assalamualaikum...
salam sayang dari Lia... :) 
mesti banyak yang tanya aku .. napa aku pilih nama "si budak kolej" kan? haha... sebab aku budak kolej la bha... senang tak jawapan aku... bha... lets me start the story of mine here... in the matriculation world,..^^

aku ingat lagi masa first2 aku dapat tahu aku dapat tawaran masuk matriks... campur bha perasaan... nak dan tak nak... sebab tyme tue aku tengah tunggu panggilan MAKTAB @ SPA @ UPU.. tpi rancangan TUHAN ... tiada siapa yang tahu kan... semua tu aku tak dapat termasuk form 6.. and the one way that i just can go... matriks! gembira sebab dapat merantau.. sedih sebab mesti tak dapat makan banyak2 tidur banyak2 dah ... haha...
jap2... nie gambar matrikulasi labuan.. tempat aku belajar.. :)


pemandangan di kawasan blok lelaki dan pensyarah 
pastuuuu... sampai laa aku di pulau LABUAN yang terkenal dengan kepanasan nie.. haha..
 aisshhh... malas la aku cerita kenangan2 masa orientasi... sebelum ujian pertengahan semester..tinggal kenangan semua tue... haha... bha... aku just mau bgitau.. aku sekarang di labuan... jadi BUDAK KOLEJ MATRIKULASI LABUAN... aceceh... ambil bidang sain komputer + physic... 
nie la budak2 kelasku... CP4T16... kawan2 se 'gilak' tapi se 'pandai' setiap hari..hehe













 aku sayang dorang... :)



bhaaa.... k,lah... t sambung lagi cerita yaa.,.. :D
selamat malam semua... 


~LIA~

- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -