Popular Post

aSSalamualaikum semua... salam sayang...

baru balek dari jamuan nie.. huhu.. soooo tired.. apa ndak nya... tadi pagi kuliah, pastu petang ada perhimpunan.. malam nie plak ada jamuan hari raya... penat.. :(
 buttt... :)))
 sweet moment with my mentor n mentee... korang nak tau tak.. aku saaayyyyaanggg sangat2 ngan dorang... emm... next entry aku cerita pasal mentor n mentee2 ku yaa... dorang semua baik2... aku dah anggp dorang macam family aku.. :)  sebenarnya jamuan nie kami kena bayar rm3 sorang.. tapiii... mentor kami ~SIR TAN CHEE KOON... baikkk sangat2... dia sponsor kami,... 15org x rm3=?? bhaa... kira2... hehe...

ok la juga makanannya... makann yang mengubat rinduku dengan roti canai di TAWAU... kami makam roti canai, jeli2, karipap, kuih lapis... n lastly mestila ada air kan... :) soya ngan air mineral.. ok la tue kan.. hehe.. :)
kami makan di bawah pokok dalam keadaan suram2... tapi ada torch light hp bha... hehe...

aku tak sempat tengok pun persembahan2 tadi sebab aku balek awal.. haha... :D k,la... penat nie.. nak tido.. esok ada gotong royong perdana waktu pagi.. petang plak ada olahraga.. ndak sabar nie mo tengok 2 orang mentee ku berlari.. ~ JUBAIDAH n JACK.. hehe.. hope dorang menang...

bha... gudnite.. sweet dream semua... jaga diri.. :))

~LIA~


- Copyright © hidup si Lia Bha nie ^^ - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -